אודישנים לאח הגדול

הרשמה לאודישנים לאח הגדול  – למי מתאים להירשם לאודישנים של האח הגדול?

האח הגדול תוכנית הריאלטי המצליחה ביותר שיש כיום על מרקע הטלויזיה במדינת ישראל חוזרת בקרוב לעונה חדשה, והאודישנים בעיצומם לקראת העונה הבאה של התוכנית. בזמן האודישנים לאח הגדול אנשי ההפקה מחפשים אחר אנשים שונים בחברה הישראלית, כאלה שיעשו באזז ולא מעט רעש לאורך העונה כולה. אם אתם חושבים כי אתם שונים, ושיש לכם את זה, את הדבר השונה הזה מן האחר, אז ההרשמה לאודישנים היא ללא כל צל של ספק זה הצעד הבא שלכם.

כיצד ניתן להירשם לאודישנים לאח הגדול?

בכל שנה לפני פתיחת העונה החדשה נפתחת הרשמה חדשה לאח הגדול באתרי אינטרנט שונים אשר בהם המשתתפים מתבקשים להוסיף כל מידע אשר ניתן אודותיהם, כולל וידאו ותמונות. לאחר מילוי כל הפרטים נציגי ההפקה יצרו קשר במידה והדבר מתאים עבורם.

להתכונן לאודישן לאח הגדול

מה אומרים בזמן אודישן, מה צוות ההפקה בתהליך אודישנים לאח הגדול מחפשים לעונה הבאה אשר ההכנות אליה כבר בעיצומן? האם אני מתאים? האמת היא כי צריך פשוט להתנהג בטבעיות ולהיות אתם – זה הטיפ הכי טוב שניתן לתת למי שהוזמן לאודישנים לאח הגדול. כך תעזרו לעצמכם להתכונן לאודישן:

  • דאגו להגיע שאתם מוכנים בכל המסמכים הנדרשים (תעודת זהות, אישור מרופא המשפחה, תעודת יושר)
  • לא לשכוח להראות טוב – להסתפר לפני, לצבוע שיער להתגלח ולהתלבש בהתאם לאודישנים (טיפ: תריחו ותראו במיטבכם)
  • נסו להרגיש כמה שיותר נינוחים בבית האח הגדול ופחות לחוצים, אל תתביישו לבקש כוס מים מדובר בתהליך מלחיץ
  • להתנהג בטבעיות ולהראות מי אתם באמת ולא לנסות לחשוב על מה ההפקה מחפשת השנה דבר שלא ניתן לדעת מראש
  • והכי חשוב – תהנו מהתהליך!

כמה זמן עד שמקבלים תשובה לאחר האודישן?

אין זמן מוגדר, אך צוות ההפקה של האודישנים לאחד הגדול דואג לעדכן את המתמודדים והנבחנים הרבים אם התקבלו או לא. ישנם פעמים בהם צוות ההפקה לא מדווח אם הנבחנים עברו את האודישנים. אך על כל מקרה, תדאגו להשאיר טלפונים מעודכנים במהלך האודישנים.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.