אודישנים לthe voice

כולנו כבר מכירים את התוכנית the voice, הפורמט המיוחד שהגיע אלינו מארצות הברית וכבש את הצופים הישראלים. אך חלק מאיתנו צופים בתוכנית בדרך אחרת, חלק מאיתנו צופים בתוכנית כזמרים שרק רוצים לעמוד על אותה במה מיוחדת ולחכות שאביב גפן, שרית חדד, שלומי שבת או רמי קליינשטיין יסתובבו (או במקרה הטוב שכולם יסתובבו).

אם אתם אותם צופים שרואים את התוכנית בדרך אחרת הגיע הזמן שתקומו מהכיסא ותירשמו אל אודישנים לthe voice – כי גם אתם יכולים!

תהליך אודישנים לthe voice

תהליך אודישנים לדה וויס הוא מעט ארוך יותר ממה שאנו הצופים רואים בבית. אודישנים לthe voice מתחילים עוד הרבה לפני המפגש עם הכיסאות המסתובבים, אודישנים לthe voice מתחילים עוד בבית המתמודד שם הוא נדרש לצלם עצמו שר ולמלא פרטים באתר האינטרנט של אודישנים לthe voice. לאחר מילוי הפרטים באתר יש להמתין בסבלנות לתשובת ההפקה.

במידה ובהפקה של  the voiceאהבו את השירה שלכם הם יזמינו אתכם לאודישן. האודישן הראשוני הוא עדיין לא מול המנטורים אלא מול אנשי ההפקה. לאחר שעוברים המתמודדים את האודישנים האלו בהצלחה הם מוזמנים אל אודישנים לthe voice שמוכרים לכולנו.

כיצד יש להתכונן אל אודישנים לthe voice?

כמו בכל אודישן גם לפני אודישנים לthe voice יש להתכונן. לעבוד על השירה שלכם ולחדד את קולכם לקראת האודישנים. בחרו שיר שאתם אוהבים לשיר, שיר מיוחד שלא כל אחד בוחר. מומלץ לבחור שיר שיאמר עליכם משהו. אם אין לכם שיר כזה, התייעצו עם הקרובים אליכם, הם מכירים אתכם הכי טוב, וכמו כן מכירים גם את התוכנית the voice ויוכלו לייעץ לכם איזה שיר לשיר באודישנים.

אודישנים לthe voice הם תהליך מלחיץ במינו, גם בגלל האודישן עצמו וגם בגלל המתח שלא רואים את המנטורים במהלך האודישנים. נסו להירגע לפני האודישנים, צאו לטיול מרגיע יום לפני, צאו לקניות או כל דבר אחר שאתם אוהבים לעשות וירגיע אתכם.

ביום אודישנים לthe voice הגיעו עם הקרובים אליכם ביותר, הם ידעו כיצד לעודד אתכם וכיצד לתמוך בכם לפני ואחרי האודישנים. אל תחששו אם תישמעו שמישהו אחר שר שונה מכם ועבר את האודישנים מפני שהמנטורים מחפשים כמה סגנונות שירה ולא יפסלו אתכם בגלל סגנון שירה כזה או אחר.

האמינו בעצמכם, אם הגעתם עד כה, אתם יכולים גם להגיע רחוק יותר ולהצליח לעבור את אודישנים לthe voice. בהצלחה!

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.