אטרקציות לבת מצווה

אירוע בת המצווה הוא ללא ספק אחד האירועים המרגשים בחייה של כל נערה יהודיה. זהו היום בו היא הופכת מילדה קטנה לנערה בוגרת, היוצאת אל העולם הגדול וכבר יודעת דבר או שניים על החיים שמסביב. בדיוק בגלל זה, אירוע בת המצווה הופכים היום לאירועים מאוד מרשימים, מרהיבים ולא פחות מרגשים מחתונה.

נערות בת המצווה רבות, או יותר נכון – הוריהן, משקיעות בשביל זה לא מעט כסף ומאמצים בכדי שהבת מיצווש של הבת שלהם תהיה הכי הכי עם לא הא. יש כאלה שעושים את זה ממש בגדול ומזמינים אולם אירועים ומאות אורחים ויש כאלה ההולכים על חגיגות צנועות יותר במועדוני בת מצווה או פינות חמד בטבע. מה שמאחד בין כל האירועים הללו הן האטרקציות עליהן לא מוותרת אף כלת השמחה, שכן גם הן רבות ומגוונות ומציעות להם עולם שלם של אפשרויות.

אטרקציות לבת מצווה – כניסה מרשימה

כניסה מרשימה באירוע בת המצווה זוהי אחת האטרקציות הלוהטות והשולטות כיום בתחום, מכיוון שהכניסה היא למעשה הנמבר הבולט והחשוב ביותר של הערב. מי מבנות מצווה לא היתה רוצה להרגיש מיוחדת, לפחות ליום אחד שכולו שלה ?

זו יכולה להיות כניסה בתוך צדף ים או לב ענק: הנערה תשב בתוכו על ספה מלכותית ותוך כדי מוסיקת רקע דרמתית היא תובל למרכז האולם, הלב או הצדפה ייפתחו לאט לאט תוך כדי מחיאות כפיים סוערות ועיניים נוצצות של האורחים המופתעים וממנו תצא כלת השמחה. אפשר גם שהכניסה תהיה מלווה בלהקת מתופפים, כניסה על כרכרה לבנה כמו סינדרלה או כניסה המלווה בשיר אותו תשיר כלת השמחה.

אטרקציות לבת מצווה – תא צילום עם אביזרים

אטרקציה נוספת שזוכה היום ללא מעט תשומת לב בתחום אטרקציות לבת מצווה, זהו תא צילום. היא מחליפה את המגנטים הנדושים והפשוטים ומביאה לאירוע המון עניין וחידוש. זהו תא צילום רגיל אליו ניתן להיכנס לבד או עם קבוצת חברים, להצטלם ובמקום לקבל תמונות.

מה שמיוחד בו זה שלל התוספות המדליקות כמו צעיפים, מסכות, כובעים, משקפי שמש, כלי איפור וכו'. בנות מאוד אוהבות להצטלם בתא כזה ולבסוף לקבל תמונות מיוחדות ומצחיקות.

אטרקציות לבת מצווה – בוק צילומים מקצועיים

אטרקציות לבת מצווה לא חייבות להיות רק עבור האורחים והן יכולות להיות מיועדות לכלת השמחה עצמה. בוק צילומים מקצועיים הוא בדיוק האטרקציה מסוג זה עליה היום לא מוותרת אף נערה.

סגנונות הצילום הם רבים: בסטודיו על רקעים שונים,בחוץ (בים או באמצע העיר)  או במקום האהוב ביותר על נערה: כיתת בלט, חנות פרחים, קונדיטוריה, ספינת שייט, גן חיות וכד'.

This entry was posted in אטרקציות. Bookmark the permalink.