איך בונים ג'קוזי לחצר?

בניית ג'קוזי לחצר היא תהליך שמורכב ממספר שלבים. בשלב הראשון צריך להחליט איפה למקם את הג'קוזי ולבדוק האם מערכות החשמל והאינסטלציה מתאימות עבורו. במידה ולא, יש לדאוג לחיבור לחשמל בשביל זרמי הג'קוזי ולחיבור קבוע של מים. בנוסף, כדאי לדאוג לאמצעי ניקוי וחיטוי כדי לבצע סטריליזציה של הג'קוזי תוך כדי השימוש. עבודות ההכנה האלה מבוצעות על ידי חברות שמתמחות בבניית ג'קוזי לחצר פרטית וכדאי להתייעץ איתן בכל מקרה של דילמה והתלבטות.

בשלב השני ניתן לבנות ג'קוזי לחצר גם לפי שיקולים דקורטיביים. כאן מחליטים בין היתר לא רק איפה לשים את הג'קוזי אלא גם איך הוא ייראה, מה יהיה לידו והאם העיצוב שלו ישלים את שאר האלמנטים בחצר או לחילופין יסתור אותם. בניגוד לשלב הראשון שבו נדרשת מעורבות של אנשי מקצוע, השיקול הדקורטיבי הוא של הלקוח בלבד.

קביעת תקציב עבור ג'קוזי לחצר

בשלב השלישי בונים את התקציב עבור ג'קוזי לחצר ובודקים מה הוא כולל. במסגרת התקציב רצוי להפריד בין עלויות הקמה לעלויות תפעול. עלויות הקמה כוללות את ההכנה של החצר לקראת בניית הג'קוזי, את ההתאמה שלו לצרכי הלקוחות ואת החיבור למערכת החשמל והמים. לעומת זאת, עלויות התפעול נקבעות לפי משך השימוש בג'קוזי ונפח המים שיש בתוכו. ככל שהג'קוזי יהיה גדול יותר כך צפויות גם עלויות ההקמה וגם עלויות התפעול לצמוח.

בעלי בתים פרטיים צריכים לקחת בחשבון את היתרונות של ג'קוזי לחצר ולנצל אותם לטובתם. אפשר להשתמש בג'קוזי על מנת להעלות את ערך הנכס והוא מבטיח זמן איכות משות, עבור כל בני המשפחה. ג'קוזי הוא כבר מזמן לא פריבילגיה של בעלי הון בלבד, אלא חלק חשוב מהחצר והגינה הפרטית.

This entry was posted in בריכות. Bookmark the permalink.