איפור כלות

אם אתן עומדות להתחתן בקרוב אתן בוודאי לחוצות מאוד. יש לכן סיבה טובה לכך הרי מדובר באירוע של פעם בחיים, והלחץ מורכב מאלמנטים רבים כמו כמות המוזמנים, המעמד המרגש ההכנות עם המאפרת. כדי להוריד את הלחץ מהכנות החתונה יש כמה דברים שצריך לדעת על מלאכת איפור.

איפור כלות נמשך זמן רב

אחד הדברים שאתן חייבות להבין לקראת איפור כלות לקראת החתונה זה שלא מדובר באיפור רגיל. אי אפשר להיכנס לחדר של המאפרת ולצאת משם אחרי חצי שעה עם איפור מושלם כי זה פשוט בלתי אפשרי. כמובן שיש מאפרות שיחליטו על איפור עדין ופשוט יותר יחד עם הכלה, וזאת בהתאם לסגנון המועדף עליה או לשמלה שהיא תלבש, אך בכל זאת איפור כלות נמשך בדרך כלל כמה שעות יחד עם כל שאר ההכנות לחתונה ולכל הפחות שעה אחת שלמה.

איפור כלות לא כל כך זול

עוד נקדוה מעניינת ודי מטרידה לגבי איפור כלות הוא שהוא יקר ממש כמו כל דבר אחר לחתונה. כמו ששמלת כלה עולה לעתים 2000 שקלים וכמו שמנה באולם אירועים יכולה לעלות 300 שקלים, כך גם איפור כלות יכול לעלות בין 700 ועד 1500 שקלים. בדרך כלל בוחרים בסלון כלות שגם דואג לאיפור וגם לתסרוקות של הכלה וכך המחיר יהיה משתלם יותר.

איפור מוצלח פעם אחת

אי אפשר להתאפר כמה פעמים לערב החתונה וזה דבר שאתן חייבות לזכור. יש נשים שחושבות שביום החתונה יהיה הן זמן ואם האיפור לא ימצא חן בעיניהן אז הן פשוט יוכלו להסיר אותו ולהתאפר שוב. לא רק שזה יעלה לכם יותר זה גם לא מקובל, וזה לא אפשרי מבחינת הזמן. לכן חשוב שבחירת המאפרת תהיה בלב שלם כאשר רק כך תוכלו להיות שלמות עם המראה שלכן ביום החשוב ביותר שלכן.

This entry was posted in אירועים. Bookmark the permalink.