אפליקציה להקלטת שיחות

אפליקציה להקלטת שיחות היא אפליקצייה אשר יכולה להתאים למכשירים עם מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד, מערכת של אפל או כל מערכת אחרת והיא למעשה דואגת להקליט עבורנו את השיחות הסלולריות. השאלה מדוע אנו צריכים אפליקציה שמקליטה את השיחות שלנו היא כמעט לא רלוונטית בעולמנו. היום אנו חשופים בשיחות הטלפון גם לדברים חיוביים וגם לדברים שליליים. כל אחד מאיתנו יכול למצוא עצמו מול שיחות מטרידות (אפילו מול שיחות מכירה מטרידות שמסרבות להיפסק) או עושה עסקאות שבפועל לא מחוייבות באותה צורה שהוא ציפה אפליקציה להקלטת שיחות מאפשרת לשמור את כל המידע ולפעול על פי הצורך אם הוא עולה.

להגן על הילדים שלנו

אפליקציה להקלטת שיחות יכולה לעזור לנו להגן על הילדים שלנו. לא תמיד הילדים מספרים על מה הם מדברים ומי מתקשר אליהם וכשיש להם טלפון פרטי משלהם הם חשופים גם להצקות. כשהשיחות מוקלטות אין כל ספק מה הילדים עוברים וההורים יכולים להגן עליהם בקלות (ובוודאי כשהם מספרים שמציקים להם והצד השני לא מודה בכך או מתחמק).

לשמור מידע חשוב

לפעמים תוך כדי שיחה אנחנו מעלים נושאים שחשובים לנו ורעיונות חדשים. אפליקציה להקלטת שיחות מאפשרת לנו לשמור על השיחות שלנו ועל המחשבות שלנו ולחזור שוב ושוב לשיחות שהיו חשובות ואין זה משנה לאחר איזו תקופה נרצה לשמוע אותן.

לדעת שאנחנו מוגנים

אין זה משנה בני כמה אנחנו כדי להוריד אפליקציה להקלטת שיחות כיוון שכולם רוצים להיות מוגנים. ההגנה יכולה להתבטא בצורות שונות וברור כי לא כולנו נחשפים למידע לא רצוי. דרך הקלטת השיחות אנחנו יכולים גם למנוע שיחות מציקות כמו למשל שיחות מוקלטות שנשלחות אלינו או שיחות מכירה מציקות שנעשות בניגוד לחוק וחודרות לחיינו.

 הקליטו שלא תצטערו! צפו בסרטון ניסיון להתנתק מחברת הכבלים

This entry was posted in טכנולוגיה. Bookmark the permalink.