איפה כדאי לשים ארון הזזה 3 דלתות?

ארון הזזה 3 דלתות הוא פתרון אחסון נוח, נגיש ופונקציונאלי שאותו אפשר לשלב בחדרים שונים בבית. בגלל שיש לארון 3 דלתות ולא רק 2, זה אומר למשל שנוח יותר להגיע אל החלוקה הפנימית שלו. המפרט והמבנה של ארון הזזה 3 דלתות עוזרים לאחסן בתוכו בגדים, חפצים אישיים או פריטים אחרים והם גם הופכים אותו לפתרון אידיאלי עבור חדרי שינה או חדרי אורחים.

השאלה המתבקשת היא איפה בתוך החדר כדאי לשים ארון הזזה 3 דלתות. מצד אחד, אין בעיה עקרונית למקם אותו גם בחדרים צפופים. בגלל שהדלתות של הארון נפתחות לצדדים ולא קדימה ואחורה, ניתן תאורטית למקם אותו ישירות מול מדפים אחרים, מול המראה או מול המיטה. מצד שני, לא כדאי להגיע למצב שבו ארון הזזה 3 דלתות גורם לצפיפות יתר. לכן חשוב לתכנן מראש את המיקום של הארון ואת המידות שלו.

המידות המומלצות של ארון הזזה 3 דלתות

המיקום המומלץ של ארון הזזה 3 דלתות נבחר לפי המידות של החדר. רק אחרי שבודקים כמה מקום יש בחדר מבחינת מ"ר, יהיה קל לשלב בתוכו גם את הארון המבוקש. מלבד השוואה בין סוגים שונים של חדרים לפי הגודל שלהם, צריך לזכור את אופי השימוש השונה – כמו למשל ההבדל בין ארון הזזה 3 דלתות לחדרי שינה של ההורים שבהם משתמשים על בסיס יום יומי, לבין ארונות שמיועדים לחדרי אורחים או לחדרי אחסון ייעודיים.

השוואה בין סוגים שונים של פתרונות אחסון מדגישה את היתרונות של ארון הזזה 3 דלתות. על מנת לנצל אותם, צריך לחשב נכון את המידות של החדר ולבדוק איזה ארון עונה על הדרישות במלואן.

This entry was posted in עיצוב הבית. Bookmark the permalink.