ארון הזזה 3 דלתות – מתי כדאי להשתמש בו?

האפשרות להשתמש ב-3 דלתות על מנת לעצב ארון הזזה משפיע על האופן שבו מנצלים אותו כפתרון אחסון. ראשית, ברוב המקרים המידות של ארון הזזה 3 דלתות יהיו רחבות יותר מאשר ארון הזזה עם 2 דלתות בלבד. אמנם עקרונית ניתן לבנות את כל סוגי הדלתות בכל רוחב לבחירת הלקוח, אבל לא נהוג לבנות דלתות צרות מדי. לכן, שומרים על סטנדרט מסוים עם הרוחב של הדלתות ובגלל זה גם התוצאה הסופית של ארון הזזה 3 דלתות היא גדולה יותר.

שנית, צריך לבחור איפה בדיוק בחדר ממקמים כל דגם של ארון הזזה 3 דלתות. בחירת המיקום חשובה כי היא קובעת עד כמה יהיה נגיש ונוח להגיע אל הארון, מה ניתן יהיה לעשות איתו, למי הוא יתאים ומה בעיקר נאחסן בתוכו. אם נרצה להשיג נגישות גבוהה אל כל הפריטים השונים המאוחסנים בתוך ארון הזזה 3 דלתות, צריך לבחור מקום שמאפשר להגיע אל האזורים השונים לכל הרוחב שלו.

מה היתרונות של ארון הזזה 3 דלתות?

כדאי להשתמש בדגמים רלוונטיים ומתאימים של ארון הזזה 3 דלתות בחדרי שינה גדולה, בחדרי ארונות או במקומות שבהם רוצים לאחסן סוגים שונים של פריטים. אם עושים את זה נכון, מרוויחים את היתרונות של ארון הזזה 3 דלתות גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

היתרון של ארון הזזה 3 דלתות בא לידי ביטוי באופן שבו הוא מתאים לדרישות של הלקוח. באמצעות התאמה של ארון מן הסוג הזה לדרישות של קהל היעד והלקוחות, אפשר למשל להיעזר בו כפתרון אחסון שהוא גם פונקציונאלי וגם אסתטי: הוא נראה מעולה ונוח להשתמש בו גם כאשר המשפחה מתרחבת.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.