ארון הזזה 3 דלתות

את ארונות ההזזה כולנו מכירים ולמעשה הם פסו כבר חלק עיקרי בנוף של חדר השינה שלנו. כיום ארונות ההזזה מתחלקים בעיקר לשתי דלתות כאשר יש גם ארונות הזזה 3 דלתות. מה היתרונות של ארונות הזזה אלו ומה החסרונות שלהם? הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת לגבם.

יש שיאמרו שזה ארון מעוצב יותר

רבים יאמרו כי ארון הזזה 3 דלתות הוא ארון הרבה יותר מעוצב. אפשר לומר את זה על כל דבר והרי על טעם ועל ריח אין מה להתווכח אך לכל הפחות חשוב שבסקר השוק שאתם גם ככה חייבים לבצע לפני שאתם קונים רהיט גדול כמו ארון הזזה, אתם חייבים לבחון את האפשרות לרכוש גם ארונות הזזה 3 דלתות. יכול להיות שאלו יהיו הארונות שיתאימו לבית שלכם יותר מארונות הזזה 2 דלתות שהם למעשה הנפוצים ביותר בישראל.

ארון הזה עם חלוקה טובה יותר

ארונות הזזה 3 דלתות מציעים חלוקה נוחה יותר. אין ספק שלחלק מסוים באוכלוסייה ארונות הזזה עם 2 דלתות יתחלקו בצורה טובה יותר וכך אפשר לראות חצי ממלתחת הבגדים שלכם במשיכה אחת, אך לא לכולם זה יהיה יותר נוח. יכול להיות דווקא 3 דלתות קטנות יותר יהיו נוחות יותר לשימוש שלכם וזה דבר שלכל הפחות אתם חייבים לשקול.

החסרונות: גדול ומסורבל יותר

יש לארונות הזזה 3 דלתות גם כמה חסרונות כאשר אנשים רבים מעידים כיה ם מסובכים ומסורבלים יותר. חשוב לזכור כיה ארון יכול להיות מותאם אליכם לטובה או לשלילה ולכן רצוי להתרשם ממנו ולהפנים האם הוא יהיה בחירה טובה עבורכם. בכל מקרה יש ארונות שונים זה מזה גם בגרסה של 3 דלתות ולכן חשוב להתרשם מכמה סוגי ארונות ולא רק מארון אחד.

This entry was posted in רהיטים. Bookmark the permalink.