אריזה למעבר דירה

אריזה למעבר דירה יכולה להיות ארוכה למדי. יש סיכוי שתמצאו את עצמכם אורזים שעות ארוכות והמשימה לא תיראה לכם קרובה לסיום. הנה כמה טיפים לאריזה למעבר דירה שיכולים להפוך את השעות האלו להרבה יותר אפקטיביות, כך אולי גם תוכלו לארוז בצורה מקצועית יותר לביטחון מלא.

תתחיל ולארוז שבוע מראש

אריזה למעבר דירה היא אינה משימה פשוטה אך היא יכולה להיות הרבה יותר פשוטה אם תתחילו לבצע אותה שבוע מראש. אם תחכו ליומיים לפני ההובלה אתם תהיו בלחץ קטסטרופלי ומפה הדרך לביצוע טעויות הרבה יותר קצרה. לעומת זאת אם תתחילו לארוז חפצים שאינם שימושיים ביום יום שבוע או אפילו שבועיים מראש, תגלו מהר מאוד שהמשימה לא מורכבת מידי.

תארזו כל אזור ביחד

אסור לשכוח שאריזה למעבר דירה היא רק חצי משימה כי בסופו של דבר אתם צריכים לפרוק את כל החפצים הללו. ככל שתארזו את החפצים בצורה מסודרת יותר כך המשימה השנייה תהיה הרבה יותר קצרה. אחד הטיפים החשובים ביותר בעניין זה הוא לארוז את כל האזורים ביחד, כלומר את כל המטבח בארגז אחד או ספר ארגזים, את חדר השינה שלכם באותה הדרך וכן הלאה. כך החלוקה תועיל ברגע הפריקה ותקצר זמנים.

תסמנו את האריזות בצבעים ובפתקים

יכול להיות שתצטרכו איזה שהוא חפץ במהרה או שלא תמצאו אותו כאשר תפרקו את הארגזים, וזה בדיוק הזמן שהפתקים שהצמדתם לארגזי הקרטון יעזרו לכם. סימון האריזות, בין היתר גם בצבעים, יכול לעזור לכם מאוד בעת הפריקה וזה דבר שחשוב לקחת בחשבון וליישם. אפשר להצמיד גם פתקים עם רשימות מורכבות וגם באופן כללי לאיזה אזור הפריטים בקרטון שייכים, כל אחד והדרך שתהיה לו הנוחה ביותר.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.