אריזת מזון לנזקקים

אריזת מזון לנזקקים היא פעילות מוכרת בישראל כבר שנים רבות בעיקר לפני החגים. למה היא דרושה דווקא בחגים? כיצד עובד התהליך? מי התורם העיקרי למלאכה הזו? הנה כמה דברים שאולי לא ידעתם.

אריזת מזון לנזקקים בעיקר לפני החגים

לקראת חגי תשרי וחג הפסח נפוץ מאוד לתרום לאריזות מזון לנזקקים. כמובן שאריזות המזון מחולקות בכל השנה אך ההיקפים שלהם גדולים מאוד בעיקר לקראת החגים, שבהם הפערים מורגשים הרבה יותר. לקראת חג הפסח כל משפחה רוצה לחגוג עם כולם ולהגיע לארוחה דשנה ונעימה שתגרום לחג להתחיל ברגל ימין אך המציאות המצערת מונעת ממשפחות רבות את המצווה הזו. אריזת מזון לנזקקים לפני החגים עוזרת לאלפי משפחות בישראל להרגיש כמו כולם ולו לערב אחד.

כיצד אפשר לתרום?

התרומה יכולה להתבצע בכמה דרכים כאשר מצד אחד אפשר לתרום כסף או מזון ומצד שני אפשר להגיע לעמותות השונות ולעזור באריזת המנות בפועל. חשוב לזכור שלמרות שיש תורמים רבים שתורמים מזון בכמויות אדירות, אי אפשר להעביר למשפחות נזקקות את המזון בצורה הזו כי זה מבייש ונותן תחושה לא נעימה. יש להכין מארזים מסודרים שיתנו תחושה טובה לקראת החגים וכך למעשה יהיה אפשר ליהנות כמו כל משפחה אחרת.

מי התורם העיקרי?

התורמים העיקריים הם לאו דווקא אנשים עשירים אלא כל אדם שרוצה לתת מעט מעצמו בין אם מעט מכספו או מעט מהזמן שלו. רוב אלו שנרתמים לעזרה מגיעים דרך החברות הגדולות, כמו למשל בנקים או חברות מזון גדולות כאשר יש להן כוח רב לפנות באופן אישי לאלפי העובדים שלהם ולגייס אותם למטרה. אם אתם עובדים בחברה גדולה או קטנה תוכלו להצטרף למלאכה ולתרום בעצמכם, וכך תוכלו לעשות מעשה טוב שיתרום לסיפוק העצמי שלכם רבות.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.