בחירת קבלן לתכנון וביצוע של קירות גבס

מתכננים לעשות שינוי בבית? להקים קירות גבס? אתם בוודאי רוצים למצוא את הקבלן הטוב ביותר עבורכם ולבחון אותו על פי הניסיון הקודם שלו ועל פי הצעת העבודה שהוא יגיש לכם. מציאת הקבלן הטוב עבורכם תעזור לכם ליהנות מהעבודה ומהתוצאה הסופית שלה.

תיק עבודות קודם

קבלן עבודות גבס צריך להביא איתו ניסיון קודם ואפשר לבקש ממנו לראות תיק עבודות. לרוב אפשר למצוא גם תיק עבודות בתחום באינטרנט, אך יכול להיות שהעבודה שאתם תבקשו מהקבלן אינה סטנדרטית. במקרה זה יהיה עליכם לבקש מהקבלן להראות לכם עבודות של קירות גבס שהן רלוונטיות עבורכם. אם תרצו תוכלו גם לבקש מהקבלן לשוחח עם לקוחות קודמים.

הצעת עבודה

  • מחיר – על הקבלן שמבצע עבודות גבס לתת הצעת מחיר מפורטת. הקבלן צריך לרשום מה העלות עבור הלקוח ומה כולל המחיר שהוא מבקש. רצוי גם לצרף תכנית עבודה כדי לדעת מראש איפה יהיו קירות גבס ומה תכלול ההקמה שלהם.
  • לוחות זמנים – במסגרת הצעת עבודה עבור הקמת קירות גבס על הקבלן לתת הערכה של לוחות זמנים. לוחות הזמנים צריכים לכלול את יום התחלת העבודה ואת יום הסיום. בעבודות פשוטות לוח הזמנים יכול להיות קצר מאד ובמסובכות יש להבין כיצד יתנהלו החיים במקום בזמן העבודה וגם כמה זמן יארך כל יום עבודה.
  • עבודות גמר – בהצעת העבודה על הקבלן שמבצע את עבודות הגבס לתת פירוט רב ככל האפשר ועליו לתאר גם אלו עבודות גמר יתבצעו במקום ובאם אלו כלולות בהצעת המחיר או לא. למשל, אם יש צורך לצבוע את קירות הגבס בצבעים מיוחדים חשוב לברר מראש מי נושא בתשלום עבור העבודה ועבור החומרים.
This entry was posted in עיצוב הבית. Bookmark the permalink.