איך בוחרים בישום לבית?

ריחות שונים יכולים להשפיע על האווירה בחלל הפנים של הבית וכמובן על התחושה ועל איכות החיים. לכן חשוב לא רק להחליט לבשם את הבית באמצעים מתאימים ואפקטיביים, אלא גם לבחור את הניחוח המתאים.

עם זאת, בחירה של ניחוח מתאים עבור בישום לבית היא משימה מורכבת יותר מכפי שנהוג לחשוב. הפתרון הוא להשוות בין סוגים שונים של ריחות, להכיר את המאפיינים של כל ניחוח ולאחר מכן לדאוג להתאמה אישית שלו לצרכים ולהעדפות האישיות.

העיקרון שלפיו "על טעם וריח קשה להתווכח" תקף גם בעת השוואה בין סוגים שונים של ניחוחות עבור בישום לבית. אם רוצים להפיק את מלוא התועלת מכל סוג של ניחוח או בושם, מאוד חשוב להתאים אותו לטעם האישי. כמו כן, יש להביא בחשבון לא רק את הטעם האישי והספציפי שלנו – אלא גם את ההעדפות של החברים והמשפחה.

לא לשכוח לברר לגבי אלרגיות

הטעות הנפוצה עם בחירת בישום לבית היא לבדוק אותו בחנות או לבחור אותו על פי היכרות מוקדמת עם ניחוחות מסוימים, בלי להתייחס לסוגייה של האלרגיות. בפועל, תופעה של אלרגיות שכיחה מכפי שנהוג לחשוב והיא עלולה לגרום עוגמת נפש. אז אם רוצים למנוע אותה או לכל הפחות לצמצם את הסיכון לעצמנו ולבני המשפחה, ניתן לברר מראש לגבי אלרגיות מסוימות עבור ניחוחות של בישום לבית.

החדשות הטובות הן שמשתלם להשקיע בתהליך שבו בוחרים בישום לבית. בחירה חד פעמית של ניחוח מתאים הופכת את הבית למקום שנעים יותר לשהות בו, היא מתאימה גם לדירות קטנות וגם לבתים גדולים והיא משפרת את הרושם הראשוני שאותו מקבלים אורחים ומבקרים. אם חלל הפנים מבושם, נקבל תחושה של בית מלון.

This entry was posted in מתנות. Bookmark the permalink.