גדר לגינה לצרכי הגנה ודקורציה

במרבית הבתים בהם יש גינה, יש גם גדר. לגדר תפקיד חשוב מאוד בשמירה על פרטיות הדיירים בבית. בנוסף, היא לרוב מסוגלת גם לספק הגנה מפני פורצים. גדר לגינה יכולה להיראות טוב מאוד, להשתלב עם העיצוב החיצוני של הבית ולהרשים את העוברים והשבים.

ניתן לבחור מבין שלל סוגים של גדרות

בשוק קיים מגוון רחב של גדרות,, אשר משתנות לפי החומר ממנו הן עשויות:
• גדרות עץ – אלו הם הגדרות הקלאסיות, אשר נותנות מראה כפרי וייחודי. גדר לגינה מעץ יכולה להיות עשויות מסוגים שונים של עצים, החל מעץ מלא לקבלת מראה עתיק ומיוחד ועד לעץ במבוק שנותן מראה טרופי. גדר עץ דורשת תחזוקה וצביעה מדי מספר שנים, אך למרות זאת היא פופולרית מאוד עקב המראה שלה. גדרות עץ מגיעות במגוון רחב של עיצובים ויכולות להיות משולבות גם עם חומרים נוספים.
• גדר ממתכת – מתכת היא חומר חזק במיוחד, אשר ייחודו ביכולת ההגנה שלו על הבית. גדר לגינה ממתכת היא פופולרית מאוד הן בזכות החוזק של המתכת והן בזכות היכולת ליצור פרזול מיוחד ומראה שמותאם אישית לכל בית. המתכת גם כן דורשת תחזוקה, אך עם בחירה בחומר ובצבע איכותיים היא עמידה ביותר.
• גדר פלסטית – כיום מייצרים גדרות מחומרים פלסטיים, כמו פולימרים שונים ו-PVC. גדרות מחומרים פלסטיים ניחנות בעמידות גבוהה במיוחד, והן אינן ניזוקות מגשם או משמש חזקה. הן מחזיקות מעמד שנים רבות ללא תחזוקה, ויחד עם זאת מעניקות אפשרות לעיצובים יפהפיים.

חשוב לבחור בגדר איכותית

לפני שבוחרים גדר לגינה, כדאי לראות שהיא עומדת בתווי התקן המחמירים ביותר. בחירה בגדר לגינה שעשויה מחומרים איכותיים יחד עם תחזוקה טובה שלה, תגרום לה להיראות טוב לאורך שנים.

גדר לגינה

This entry was posted in גדר לגינה. Bookmark the permalink.