גדר רשת לבריכה

3 סיבות לרכישת גדר רשת לבריכה

בין אם כבר הצבתם בחצר שלכם בריכה פרטית ובין אם אתם מתכננים להציב אחת, כדאי שתחשבו על התקנת גדר רשת לבריכה ותגינו על ילדיכם ועל הסביבה. הגדר משתלבת באופן מושלם בסביבה, היא בגובה המונע מילדים ומבוגרים לעבור ללא רשות אל הבריכה ויש לכם לפחות שלוש סיבות לרכוש אותה.

סיבה ראשונה – הגנה על עצמכם ועל הסביבה

ההחלטה להציב בחצר בריכה פרטית יכולה להיות אחת ההחלטות הטובות ביותר שתחליטו עליהן ועם זאת אתם חייבים להיות מודעים לצרכים הבטיחותיים וכאן הצבת גדר רשת לבריכה תיתן לכם מענה מושלם. אתם לא צריכים להסתבך עם ההתקנה או להזמין אנשי מקצוע אלא פשוט להזמין אותה מהחנות המתמחה בתחום וליהנות מראש שקט והגנה על ילדים קטנים, בין אם הם שלכם ובין אם מהסביבה.

סיבה שנייה – דרישה של הרשות המקומית

חלק מהרשויות המקומיות כבר קבעו דרישה על פיה כל בעל בריכת שחיה פרטית חייב לגדר אותה. גדר הרשת נותנת פתרון מושלם לכל מי שהשטח שלו פתוח, מי שכבר יש לו בריכה ומי שמתכנן להציב אחת שכזו. חשוב לדעת כי גם במקרה של ילדים בוגרים בבית ובסביבה, דרישה זו יכולה להיות רלוונטית והיא מגיעה מהרשות וכוללת את כל תושביה.

סיבה שלישית – מניעת אי נעימות מול השכנים

ישנם מקומות בהם דיירי הרחוב חיים זה עם זה בהרמוניה מושלמת, אך לא תמיד זה כך וגם במקומות בהם נראה שהכול בסדר, יכולים לעלות חיכוכים. אלו יכולים להיות בין היתר סביב בטיחות הבריכה הקיצית. כדי למנוע אי נעימות מול השכנים, דרישות שלהם והטלת אחריות על בטיחות הילדים, מומלץ להקדים תרופה למכה ולהציב גדר רשת לבריכה ולמנוע אפשרות כניסה של ילדים לא רצויים לתוכה.

This entry was posted in בריכות. Bookmark the permalink.