גולן טלקום שירות לקוחות – כל האמצעים ליצירת קשר

גולן טלקום שירות לקוחות מטפל בסוגיות שונות שיכולות לעניין את לקוחות החברה הקיימים ולקוחות חדשים שמעוניינים להצטרף לשירותי חברת התקשורת. הנציגים של השירות נותנים שירות בשעות גמישות, מוכנים לתת שירות מקצועי במגוון נושאים ויכולים לתת מענה גם למי שאינו דובר את השפה העברית או אינה שולט בה כראוי.

מידע ללקוחות המתעניינים בשירות החברה

לקוחות שעוד לא נמנים עם לקוחות גולן טלקום יכולים ליצור קשר עם גולן טלקום שירות לקוחות ולברר על מעבר לשירותי החברה. המתעניינים בשירותי החברה יכולים לבקש לבצע ניוד של המספר הסלולרי הקיים שלהם והם יכולים לבקש ליצור לעצמם מספר חדש לחלוטין. כדי לקבל מידע על שירותי החברה, המבצעים והחבילות השונות, אין צורך לצאת מהבית או להיפגש עם נציגים, אפשר לקבל את כל המידע, כולל לבצע ניוד או להזמין סים חדש ובכל בשיחת טלפון אחת פשוטה ומקצועית.

שירותים שניתנים ללקוחות החברה

לקוחות חברת התקשורת גולן טלקום מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה בכל עניין שנראה להם שמצריך נציג שירות כולל:
• קבלת מידע – כל מי שרוצה בכך יכול לקבל כל מידע על שירותי החברה בין אם הוא לקוח או עוד לא לקוח שלה.
• בירור על חשבונות – כל מי שמעוניין בכך יכול להתקשר אל גולן טלקום שירות לקוחות לבצע בירורים על החשבוניות שלו וגם לבצע שינויים של אמצעי התשלום והכול בשיחה אחת.
• טיפול בתקלות – ישנם מצבים שאינם נמצאים בשליטה מלאה של החברה ושיכולים ליצור תקלות בתקשורת. בכל מקרה של שאלה הנוגעת לתקלה הנציגים של גולן טלקום שירות לקוחות שמחים מאד לענות. הנציגים יכולים להסביר אם ישנה תקלה מקומית והם יכולים לעזור במקרים של תקלה ספציפית שנוגעת להתחברות של המכשיר.

This entry was posted in תקשורת. Bookmark the permalink.