גילוי מרצון אנונימי

רקע כללי על תהליך גביית החובות והמעמד החוקי של הגילוי הרצוני

בכדי להבין מהו בדיוק גילוי מרצון אנונימי, עלינו להבין בדיוק מהו תהליך גביית המסים הקשור לחשבונות בנק שאינם ממוקמים בישראל, עבור אזרחי ישראל. חשבונות בנק שכאלה, שממוקמים בחוץ לארץ, צריכים להיות מדווחים לרשות המסים ולעמוד בדרישות המיסוי כיאות. במידה והדבר לא מתרחש, מדובר בעבירה פלילית על החוק לכל דבר ועניין, וכאשר מדובר בסכומי כסף גבוהים הרי שהדבר יכול להיות בעייתי במיוחד. במצבים שכאלה ניצב האדם, שאולי לא התכוון להיות עבריין, במצב בעייתי במיוחד – דיווח על חשבונותיו לאחר מעשה הוא למעשה הודאה בעבירה הפלילית, ומשום כך הגתה רשות המסים את אפשרות הגילוי מרצון, שיכול להיות גם אנונימי לחלוטין.

גילוי מרצון אנונימי – מהם היתרונות ומדוע מדובר באופציה רלוונטית עבור רבים?

אפשרות של גילוי מרצון אנונימי היא אפשרות רלוונטית עבור רבים מאתנו, וחשוב להבין גם שמדובר באפשרות שלא תהיה קיימת לנצח וחלון ההזדמנויות עבורה תקף לעוד לא הרבה זמן. דרך שירות משפטי איכותי המתמחה בתחום זה, ניתן לגבש הסכם מתקבל על הדעת עבור כל הצדדים – הן עבור הלקוח והן עבור רשויות המסים. עד אשר מתגבש ונחתם ההסכם להסדרת החובות והשומה על ידי כל הצדדים, התהליך הוא אנונימי לחלוטין ולא חושף את הלקוח בצורה שמית. כך, למעשה, תהליך של גילוי מרצון אנונימי הוא תהליך אלגנטי ביותר להסדרת חובות.

שירות משפטי וחשבונאי איכותי מבטיח לכם תהליך איכותי, יעיל וחסכוני

התנאי הבסיסי ובמידה רבה גם החשוב ביותר לתהליך איכותי של גילוי מרצון אנונימי הוא שירות משפטי איכותי ביותר, שמשתמש בכל כליו המשפטיים ובליווי צמוד של רואי חשבון בכדי לגבש את ההסכם החסכוני והאיכותי ביותר עבור הלקוח, שמתקבל על ידי רשויות המסים. בצורה זו, תסדירו את חובותיכם ותצאו ממעמד עברייני שאינו ראוי לכם.

This entry was posted in מיסים. Bookmark the permalink.