דיאטה קטוגנית תפריט

למה במהלך דיאטה קטוגנית תפריט מאוזן הוא הדבר החשוב ביותר?

המטרה העיקרית של דיאטה קטוגנית היא להקטין את צריכת הפחמימות על מנת להוריד מהר יחסית במשקל. במקביל להפחתת צריכת הפחמימות, בונים תפריט שמבוסס על כמויות יחסית גדולות של שומן, חלבון וירקות. אז מצד אחד, המשמעות היא שלא מדובר על תפריט תזונתי מאוזן. מצד שני, אפשר לבנות תפריט מאוזן גם במסגרת דיאטה קטוגנית ורק צריך לדעת על מה לשים דגש.

הטיפ החשוב ביותר הוא לנצל את הדיאטה על מנת לבצע שינוי באורח החיים. במהלך דיאטה קטוגנית תפריט מאוזן הוא הדבר העיקרי לא רק בגלל ההשפעה שלו על משקל היעד, אלא גם משום שהוא קובע האם יהיו לנו מספיק אנרגיות ומשאבים על מנת לבצע פעילות גופנית ולשמור על אורח חיים בריא. בטווח הארוך, במהלך דיאטה קטוגנית תפריט מאוזן הופך לחלק מהחיים ומגדיל את הסיכוי להתמדה ותוצאות יציבות.

היכנסו וצפו! כל מה שאתם צריכים לדעת על תזונת קיטו:

כך צורכים שומן בצורה מבוקרת

במהלך דיאטה קטוגנית תפריט רלוונטי מבוסס על צריכת שומן. מנגד, צריכת שומן מוגברת ובאופן שאינו מבוקר עלולה לגרום לתוצאות הפוכות לגמרי. אז אם רוצים ליהנות מהיתרונות של דיאטה קטוגנית ולנטרל את החסרונות או הסיכונים, חשוב מאוד לצרוך שומן בצורה מבוקרת ולשים לב לתופעות לוואי.

התמדה לטווח ארוך בכל סוג של דיאטה עלולה לבוא לידי ביטוי בהופעת תופעות לוואי כאלה ואחרות. ספציפית בתהליך של דיאטה קטוגנית תפריט שמטרתו למנוע את תופעות הלוואי ידגיש למשל את הירקות ואת החלבון, תוך כדי צריכת השומן והפחתת הפחמימות. כמו כן, כדאי להישאר עם אצבע על הדופק ובמידת הצורך להתייעץ עם בעלי מקצוע. ככל שמקדימים לזהות את תופעות הלוואי ולטפל בהן, כך מרגישים שיפור באיכות החיים.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.