האם הרזייה היא המקור לאושר שלך?

השמנה היא אחת הבעיות הגדולות שיש באנושות כיום. המסחר במזון ירוד, רשתות המזון המהיר, כמויות אדירות של מזונות עתירים בשומן וסוכר ותרבות לקויה מביאים חברה שלמה להשמין.

ואחרי שמשמינים, מתחילים לשאוף להיות רזים. אך עם זאת, האם המצב הפיזי החיצוני (שמן, רזה) הוא זה שמסב שמחת חיים? הרי יש לא מעט אנשים שמנים שחיים חיים שמחים ומאושרים, לעומת אנשים רזים ועצובים..

לידיעתכם – רזון אינו המקור לאושר.. וגם לא כסף. האושר, מקורו בתוככם. ולא מחוץ לכם.

יש קשר ישיר בין גוף לנפש

מאז ומעולם ידוע שיש קשר ישיר בין גוף לנפש. מבלי להוכיח דבר, תוכלו להסתכל סביבכם או להתבונן על חייכם ולגלות שכמעט תמיד מחלה פיזית נובעת מחולשה נפשית. או שאיפה כלשהי למצב מסוים נובעת מחוסר.

לדוגמא, אם אתם אנשים עם דימוי פיזי נמוך, ומושפעים מהסביבה, אתם שואפים למראה "טוב יותר". כלומר, מבחינתכם, אתם לא מסופקים ממראיכם כרגע. ויש לכם איזשהי אשליה ש"כשאהיה רזה יותר/חטוב יותר/שרירי יותר וכו' אז יהיה יותר טוב". אתם בתודעת חוסר תמידית. ולכן גופכם הנפשי נחלש.

אפשר להבחין די בקלות שהרבה אנשים שמנים מדי, רזים מדי, שריריים מדי, שכל הזמן מתעסקים במראה החיצוני שלהם, הם אנשים ריקים מבפנים.

מבלי להיכנס לשאלת השאלות "מהו אושר", צריך להבין ברמה הכי יסודית שיש, שכל עוד רודפים אחרי משהו, שוכחים לחיות את ה"כאן ועכשיו". וזו מחלה קשה בהרבה מכל מחלה אחרת.

לא יעזור לאדם שמן לעשות דיאטה בכדי להפוך למאושר יותר, אם הוא אינו מאושר עכשיו. כי זה שיהיה רזה, לא אומר שיהיה מאושר. זו אשלייה.

זה כמו שאנחנו כל חיינו רודפים אחרי כסף, וחושבים שברגע שיהיה שפע ממנו, נהיה מאושרים. אבל גם זו אשליה.

כי האושר נמצא כאן תמיד. אין מה לחפש אותו. וזו לא קלישאה. פשוט רובינו עסוקים בחיפוש אחר האושר, שוכחים את הרגע, ומאבדים את עצמנו.

לרדת מהר במשקל – אשליית האושר הרגעית

כיום יש טכניקות מסוימות בעולם הרפואה שעוזרות לאדם שמן להרזות מהר. כמו שרוול לדוגמא (לבקיאים בתחום, המונח הזה מוכר מאד). ברובה מקרים, האדם השמן עובר ניתוח ולאחר זמן קצר מאד משיל מגופו עשרות קילוגרמים!

זה בהחלט מדהים שיש את האפשרות הזו, ויש מי שכזו אפשרות נהדרת עבורו, מצילת חיים אפילו. אך האם עצם הפעולה תספיק? חד משמעית לא!

חשוב להבין שאין קסמים. הכל מתחיל ונגמר בתוכנו. בנפשנו. קודם כל, צריך להיות במקום שלם. אחרי שאנחנו שלמים עם עצמנו, אפשר לצלוח כל פעולה. כולל זו.

יש עדיפות רבה להשיג את התוצאה בקושי רב. בדרך הנכונה והאיטית. הרכבת תפריט תזונתי אישי מתאים, ניהול אורח חיים בריא הכולל פעילות גופנית וניהול נכון של היומיום. להימנע מצריכת סיגריות, אלכוהול וכו'.. ולהתמסר לתהליך. כך נוצר ערך רב עבור התוצאה המושגת..

אין מה להיסחף לאשליית האושר הרגעית. זה בדיוק כמו לזכות בלוטו מבלי לדעת איך להתנהל עם הרבה כסף. הכסף לא יביא את האושר. וגם לא הרזייה מהירה. קודם כל עבודה עצמית פנימית, ואז עבודה חיצונית.

היו ערים לסימנים

השמנת יתר היא סימן. סימן לאורח חיים לא תקין ולא יציב. במקום לנסות ולהתמודד עם הסימפטום לבעיה, רצוי להבין מה היא הבעיה ולפתור אותה קודם. לאחר מכן, הכל פשוט יותר.

זה קשה לרדת במשקל. עם כך אין שום צל של ספק. אך עם זאת, וחשוב להדגיש את הנושא, אין שום ערך לפעולה החיצונית אם מבפנים המצב לא טוב. קחו את עצמכם בידיים, שפרו את עולמכם הפנימי תחילה. לאחר מכן פנו החוצה.

This entry was posted in בריאות. Bookmark the permalink.