הובלה עם מנוף

למה כדאי לבצע הובלה עם מנוף? האם הובלה עם מנוף הרבה יותר מהירה, בטוחה ואולי אפילו זולה? הנה כמה דברים שחשוב לדעת על הובלות מנוך ואחרי שתקראו את כל ההסברים הללו תבינו שלהובלות האלו אין כיום תחליף.

הובלה עם מנוף בטוחה יותר

הסעיף הראשן ואולי החשוב ביותר הוא כמובן עניין הבטיחות. ככל שההובלה תהיה יותר בטוחה את תוכלו לעבור דירה בראש שקט יותר. הובלה עם מנוף יכולה לעשות לכם חיים הרבה יותר קלים כי במקום לשאת ציוד רב וכבד לגובה רב, מה שנותר לעשות הוא רק להעמיס את הציוד על במת המנוף ולהרים אותו באמצעות מסילה היישר לתוך הבית. הרהיטים והחפצים שלכם לא ייחבטו בפירי המדרגות ובמעקים, הסבלים לא ימעדו מעייפות והכול יהיה בטוח יותר.

הובלה קצרה יותר עם מנוף

הובלה עם מנוף תהיה הרבה יותר קצרה והזמן הזה יהיה חשוב מאוד להתחלה נעימה בבית החדש. הובלה יכולה להיות ארוכה מאוד כאשר הסבלים ירימו את כל הציוד לגובה רב שלעתים יכול להיות יותר מ-30 ו-40 מטרים, קרי 7-10 קומות. במידה ומשתמשים במנוף במהלך ההובלה, היא מתקצרת עד כדי חצי שעה בלבד בטוטאל. זה הבדל משמעותי שכל אחד רוצה לקבל בהובלת הדירה שלו.

הובלה זולה יותר

נכון שהובלת מנוף תעלה יותר מהובלה רגילה ועל המנוף יש סיכוי שתשלמו עוד 500 ואפילו עד 1000 שקלים, אם מדובר בהובלה לגובה של יותר מ-50 מטרים. עם זאת חשוב לזכור שבכל מקרה מקומה רביעית רוב חברות ההובלות יחייבו אתכם על כל קומה נוספת, וכך למעשה ההובלה עם המנוף יכולה לחסוך לכם לא מעט. כמו כן חשוב לזכור כי ההובלה תהיה בטוחה יותר ותמנעו נזק שיעלה כסף רב.

 

This entry was posted in הובלות. Bookmark the permalink.