החלק של מילולי gmat

כל מי שרוצה להגיש מועמדות ללימודי תואר שני במנהל עסקים מודע לכך שהוא עומד לעבור בחינת GMAT. הבחינה עצמה מורכבת מארבעה חלקים אשר אחד מהחלקים הוא מילולי gmat. כל חלקי הבחינה מתבצעים בשפה האנגלית והחלק המילולי נעשה מול מחשב כמבחן אדפטיבי. המשמעות של אופי הבחינה היא שהנבחן עצמו צריך לענות על שאלה כדי שהשאלה הבאה תיפתח בפניו. אי אפשר לדלג על שאלות ויותר מכך, בתום הזמן שאלות שלא נענו יכולות להביא לקנס בניקוד (כלומר לא מבטלים אותן ומתעלמים מהן אלא הן יכולות להביא לציון נמוך יותר).

75 דקות

מבחן מילולי gmat הוא חלק אחד בבחינה מתוך ארבעה חלקים. במהלך הבחינה אפשר לצאת להפסקה קצרה בין החלקים השונים ובשום מקרה לא בכל חלק. בחלק של מילולי gmat עומדים לרשות הנבחנים 75 דקות בהן עליהם לענות על 41 שאלות. השאלות המוצגות הן בתחום הבנת הנקרא, בתחום ההסקה הלוגית ובתחום תיקון המשפטים. כל השאלות דורשות מצד אחד הבנה אך מצד שני גם חדות מחשבתית ומתן מענה מהיר.

ללמוד את הטכניקה

הדרך הטובה ביותר להשיג ציון מילולי gmat גבוה היא להתכונן כראוי למבחן. הציונים בחלק זה של הבחינה יכולים לנוע מ-0 נקודות ועד ל-60 נקודות כאשר הממוצע של התוצאות עומד פחות או יותר באמצע. המטרה האישית של כל אחד היא ללמוד את הטכניקה של מתן מענה לשאלות ולהשיג את הציון הגבוהה יותר כדי להעלות את סיכויי הקבלה לתואר השני.

עזרה מקצועית

לימודים למבחני מילולי gmat ומבחני GMAT בכלל יכולים להתבצע במקום מקצועי. מורים מקצועיים אשר מלמדים באופן פרטני או מלמדים במסגרת כיתות לימוד מאפשרים לקבל כלים למענה מהיר ונכון של השאלות השונות לאורך הבחינה.

This entry was posted in לימודים. Bookmark the permalink.