החשיבות של כסאות לפינת אוכל

עיצוב נכון של פינת אוכל מתייחס לשני אלמנטים מרכזיים: השולחן והכיסא. עם זאת, דווקא כסאות לפינת אוכל לא תמיד מקבלות את תשומת הלב שמגיעה להן. הסיבה לכך היא שרוב האנשים בוחרים את השולחנות הרבה לפני שהם בוחרים את הכיסאות, מה שמגביל את התקציב עבור השלמת הריהוט. יתרה על כך, יש המון סוגים שונים של כסאות לפינת אוכל ולא תמיד קל לבחור מתוכם. בהקשר הזה, דווקא ההיצע הגדול הוא זה שמגביל את היכולת של כל לקוח למצוא את הכיסאות שמתאימים עבורו.

אבל האמת היא שכיום אין שום סיבה להתלבט לגבי סוגים שונים של כסאות לפינת אוכל. אפשר כמובן להשוות בין פינות אוכל, אך חשוב לא פחות לבדוק מה מאפיין אותם ומאיזה חומרי גלם הם מיוצרים. אחרי שעושים את זה, כל שנותר הוא לבחור בין 2-3 דגמים ספציפיים של כסאות ולוודא שהם מתאימים לפינת האוכל עצמה.

התאמת כסאות לפינת אוכל

התאמה נכונה של כסאות לפינת אוכל מבוססת על שני אלמנטים. האלמנט הראשון הוא חומרי הגלם שמהם מיוצרים הכיסאות, לעומת חומרי הגלם שמהם מיוצרים השולחנות. כאשר חומרי הגלם הם מאותו משפחה – כמו למשל עץ, מתכת או זכוכית – קל יותר לוודא התאמה נכונה ולשדרג את פינת האוכל בלי להתאמץ.

האלמנט השני שבו כדאי להשתמש על מנת לבחור כסאות לפינת אוכל הוא הגודל והמידות. כאן אין הרבה משמעות לעיצוב או להיבט הדקורטיבי, אלא רק למספר הכיסאות שאותם ניתן למקם סביב השולחן בלי לפגוע בתחושת הנוחות והמרווח של הסועדים. אם למשל השולחן נמוך, צריך שגם המידות של הכיסאות יהיה בהתאם. לעומת זאת, בשולחן גבוה אפשר להשתמש בכיסאות מיוחדים או בכיסאות בר.

This entry was posted in רהיטים. Bookmark the permalink.