החשיבות של שולחנות סלון

עיצוב נכון של הסלון מתחיל ממערכות הישיבה וכולל גם את השולחן. מבין כל הרהיטים שמיועדים עבור הסלון, אין ספק שלשולחנות יש את אחד התפקידים החשובים ביותר. קודם כל, השולחן הוא בדרך כלל מה שקובע את סגנון העיצוב ואת הטון בסלון. באמצעות השולחן ניתן להגדיר סגנון עיצוב קלאסי, כפרי או מודרני ולהעביר את המסר המבוקש עבור אורחים ומבקרים שמגיעים להתארח.

שנית, לשולחן יש גם תפקיד פונקציונאלי: מלבד האופן שבו הוא משפיע על העיצוב, הסלון אמור לאפשר הנחה של כוסות וצלחות ולעיתים הוא גם משמש בתור פלטפורמה לדקורציה של עציצים ופרחים. בכל אחד מהמקרים האלה, אפשר לראות את הייחודיות של שולחנות סלון בהשוואה לרהיטים אחרים וכמובן גם את החשיבות שלהם.

איך בוחרים שולחנות סלון?

השאלה המתבקשת היא כיצד הופכים את החשיבות של שולחנות סלון למשהו אופרטיבי ולטיפים לבחירה נכונה. אם רוצים לעצב בצורה מוצלחת את הסלון, חשוב לבחור לא רק את מערכות הישיבה והספות אלא גם את השולחנות. בשביל לעשות את זה, מגדירים קודם כל את מסגרת התקציב ולאחר מכן בודקים את המידות של הסלון.

בדיקת המידות בהשוואה למסגרת התקציב עולה בקנה אחד עם הצורך ליהנות מהיתרונות של הסלון. כאשר בודקים למשל מה המידות של הסלון, קל יותר לבחור עבורו את הפתרון היעיל ביותר וגם לשלב בין מערכות ישיבה, כורסאות וספות. כמו כן, השוואת מידות תאפשר להשתמש בסלון כולו בצורה יעילה יותר: כמו למשל באמצעות הוספת כורסאות וספות או בעזרת צירוף רהיטים אחרים.

בסופו של דבר, בחירה נכונה של שולחנות סלון מתחילה בהגדרת תקציב אך כוללת גם שיקולי עיצוב. כאשר עושים זאת בצורה נכונה, התוצאה היא סלון מעוצב.

This entry was posted in רהיטים. Bookmark the permalink.