היתרונות ברכישת משאית יד שניה

משאית היא עסק יקר. כאשר אתם מעוניינים לרכוש משאית יד שניה לעבודה היתרון הגדול ביותר הוא המחיר. ברכישת משאית יד שניה ניתן לחסוך אלפים רבים של שקלים ולקבל משאית במצב מעולה שתוכל לשמש אתכם לשנים ארוכות. משאיות נבנות למאמץ גדול ולשנים רבות, ולכן רכישת משאית יד שניה איננה הימור מסוכן, אבל יש לדעת לבחור את המשאית הנכונה כדי לא "ליפול" איתה אחרי זמן קצר.

איך לבחור משאית יד שניה?

לפני הכל עליכם להגדיר לעצמכם איזה משאית דרושה לכם, באיזה גודל ולאיזה צרכים. לאחר מכן תוכלו להתחיל לבדוק את ההיצע בשוק (ויש היצע גדול של משאיות יד שניה). הבדיקה הראשונית כוללת את שם היצרן והדגם הספציפי, את מפרט המשאית ואת זהות המוכר. חשוב לדעת כי הפיקוח על מכירת משאיות יד שניה בארץ כמעט ולא קיים ויש המנצלים זאת כדי למכור משאיות במצב גרוע שלכאורה הן במצב טוב. לכן, יש לדעת מי המוכר, ועדיף לעבוד מול גורמים מוסמכים בכל הנודע לבדיקת המשאית לפני הרכישה.

איפה לרכוש משאית יד שניה?

יש שלוש דרכים עיקריות לרכישת משאיות יד שניה: מאנשים פרטיים, מחברות תובלה או ישירות מהיבואן. חשוב להדגיש כי כיום ישנה תופעה נפוצה של מוסכים שמוכנים עבור תשלום  מסויים להציג מצגת שווא לגבי טיב המשאית לפני מכירתה. על מנת להימנע מכך עליכם להעביר את המשאית בדיקה במוסך המוכר לכם אישית ולא לסמוך על המוסך של המוכר. ובכל מקרה עדיף לרכוש משאית יד שניה מהיבואן.

רכישת משאית יד שניה מהיבואן זה אומר שהמשאית עברה את כל הבדיקות הנחוצות כדי לאשר שהיא במצב טוב ושהיא ראוייה לנסיעה על הכבישים. במקומות אלה אתם יכולים להיות בטוחים באיכות המשאית כפי שנאמר לכם ובנוסף תקבלו אחריות מהיבואן.

This entry was posted in רכב ותחבורה. Bookmark the permalink.