היתרונות של בית ספר לקולנוע

בית ספר לקולנוע מציע מסלול לימודים ייעודי שבו אפשר לדעת מראש למה לצפות. בניגוד למגמות קולנוע בבתי ספר לתקשורת, בפקולטות של אוניברסיטאות או במסלולים שונים של מכללות, כאן מדובר על בית ספר שמתמחה רק בקולנוע. בזכות ההתמחות של בית ספר לקולנוע, יש יותר סיכוי שמי שנרשם אליו יהיה מרוצה ולא מרגיש שהוא מבזבז את הזמן. חוץ מזה, לבחירה נכונה של בית ספר לקולנוע יש השפעה ישירה על היכולת להשתלב לאחר מכן בתחום ובענף.

במילים אחרות, בחירה של בית ספר לקולנוע היא בעלת תועלת מיידית. ככל שבוחרים טוב יותר את בית הספר שאליו נרשמים כדי ללמוד קולנוע, כך עולה הסיכוי שהמידע שאותו מקבלים יקצר תהליכים בקריירה עצמה. את קיצור התהליכים בקריירה ניתן להשיג באמצעות מפגשים עם מרצים מנוסים של בית ספר לקולנוע, בעזרת היכרות אישית עם חברים לספסל הלימודים או באמצעות התנסות מעשית ויציאה לשטח.

ההיבט הפרקטי של בית ספר לקולנוע

הטעות הנפוצה היא לבחור בית ספר לקולנוע רק לפי מספר המפגשים או סוג התכנים שמועברים בשיעורים. למרות שלנושאים הללו יש חשיבות רבה, יותר חשוב לבדוק את ההיבט הפרקטי. בסופו של דבר, ההיבט הפרקטי הוא זה שעוזר לבוגרים של בית ספר לקולנוע לצאת אל שוק העבודה ולהציע ערך מוסף ביחס לאנשים שמתחרים איתם על אותן משרות או על אותם תסריטים.

את ההיבט הפרקטי של בית ספר לקולנוע אפשר לבחון מראש באמצעות בדיקה לעומק של תכנית הלימודים. אם בתכנית הלימודים יש המון התייחסות לביקור באולפנים, למפגשים עם במאים או לסדנאות יצירה, סביר מאוד להניח שמדובר על בית ספר לקולנוע שבו מציבים את ההיבט הפרקטי בראש סדר העדיפויות.

This entry was posted in לימודים. Bookmark the permalink.