היתרונות של ספות פינתיות

ספות פינתיות לדירה שכורה

אחת הדרכים הכי טובות לשדרג דירה שכורה ולהפוך אותה למקום שנעים יותר לשהות בו היא לרהט מחדש את חלל הפנים. במסגרת הריהוט מחדש של חלל הפנים, כדאי למשל לשים לב בעיקר ליתרונות של הסלון. ברוב המקרים, הסלון הוא המקום הראשון שרואים כאשר נכנסים לבית וגם המקום שבו מבלים זמן איכות לבד, עם בני הזוג או עם המשפחה. אז בשביל לשדרג את הסלון, כל מה שצריך לעשות הוא בדרך כלל רק להחליף את הספות.

ספות פינתיות למשל יכולות להתאים לכל סוגי הדירות השכורות וגם לסלון שנוטה להיות קטן מהממוצע. בגלל שהספה היא מלכתחילה פינתית ולא תופסת הרבה מקום, לא אמורה להיות בעיה להשתמש בה כפתרון אירוח רלוונטי. חוץ מזה, השוואה בין סוגים שונים של ספות מוכיחה את עצמה גם עבור שוכרי דירות צעירים וגם עבור משפחות שעושים את זה יחד עם ילדים בגילאים שונים.

היכנסו וצפו! החדרים היפים והמעוצבים:

כך בוחרים ספות פינתיות

התנאי היחיד לניצול היתרונות של ספות פינתיות בדירה שכורה הוא לבחור אותה בצורה נכונה. כאשר משווים בין סוגים שונים של ספות, כדאי למשל לבדוק מה מאפיין כל אחת מהן ומה הגודל שלה מבחינת מידות רוחב ואורך. לאחר מכן, מבררים על דגמים של ספות שיכולות גם להתאים לפינה של הסלון וגם להיפתח כפתרון אחסון. אמנם ספות שנפתחות כפתרון אחסון מומלצות בעיקר עבור דירות קטנות ופחות רלוונטיות לבתים גדולים, אך בכל זאת שווה להכיר את האפשרות הזו.

לבסוף, ניתן לבחור ספות פינתיות גם על פי מסגרת התקציב. במסגרת השוואת מחירים, בודקים למשל מה מאפיין כל ספה ובאיזה אופן היא מעוצבת. אחרי שמשווים בין הגדלים והעיצובים של הספות, קל יותר לבחור אותן.

This entry was posted in רהיטים. Bookmark the permalink.