היתרונות של שולחן פינת אוכל עגול

יש דגמים שונים של שולחנות שמיועדים עבור פינת אוכל וכדאי להכיר את ההבדלים ביניהם. אם מכירים טוב יותר את ההבדלים בין שולחן פינת אוכל עגול לבין שולחן פינת אוכל מרובע למשל, קל להתאים כל אחד מהם לצרכים הקיימים ולמגבלות המקום בחלל הפנים של הבית. חוץ מזה, השוואה בין דגמים היא חלק בלתי נפרד מצרכנות נכונה ומתכון לחיסכון בהוצאות באופן שלא יבוא על חשבון שביעות הרצון של קהל היעד או איכות חומרי הגלם והרהיטים.

ההבדל העיקרי בין שולחן פינת אוכל עגול לבין שולחן מלבני או מרובע הוא כמובן בצורה. עם זאת, המשמעות רחבה הרבה יותר: שולחן פינת אוכל עגול יכול להתאים כמעט לכל אזור בבית, בעוד שולחן מרובע או עגול יכול להתאים כמעט אך ורק לפינה עצמה.

פערי מחירים בין שולחנות פינת אוכל

את היתרונות של שולחן פינת אוכל עגול ניתן לראות גם במובן הכלכלי. ראשית, קיימים פערי מחירים של עשרות אחוזים בין סוגים שונים של פינות אוכל. בין היתר, פערי המחירים נובעים מאיכות חומרי הגלם שבהם משתמשים על מנת לייצר כל רהיט וגם ממשך תקופת האחריות שאליה מתחייב היצרן. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של פינת אוכל מסוימת, אפשר לקבל אינדיקציה לגבי איכות החומרים מתוך תקופת האחריות שאותה היצרן מציע ללא עלות נוספת.

שנית, שולחן פינת אוכל עגול יכול לחסוך בהוצאות על סוגים אחרים של רהיטים. בעזרת שולחן מן הסוג הזה ניתן לחדש את המראה של פינת האוכל ולחסוך על הצורך בהצבת ויטרינה או שידה. אם רוצים לשמור על גמישות מסוימת בהתאמת שולחן האוכל לצרכי המשפחה ולסגנון העיצוב המבוקש, אין ספק שלצורה העגולה יתרון משמעותי.

 

This entry was posted in עיצוב הבית. Bookmark the permalink.