הכנה למבחן GMAT

מה זה מבחן GMAT?

מבחן GMAT הוא עוד אחד מהמבחנים שאתם לא רוצים לפגוש. אמנם אם אתם פוגשים בו כנראה שהציפיות שלכם בשמיים והשאיפות שלכם עוד יובילו אתכם לגדולות כיוון אתם רוצים ללמוד באחד מהמוסדות הכי נחשבים בארצות הברית ובעולם כולו. המבחן עצמו דומה מאוד למבחן הפסיכומטרי ולמעשה חלקיו הם אחד לאחד כמו חלקי המבחן הישראלי כך שהוא מחולק לפרק מילולי, כמותי ופרק בו תצטרכו לכתוב חיבור. המבחן עצמו בנוי מפרקים שמוקצבים לפי זמן כך שהידע לא החשוב מכול אלא הטכניקה כיצד לענות על השאלות בצורה מהירה. כדי ללמוד את השיטה לענות מהר ואפילו לנחש ניחוש ושכל כשאתם לא יודעים יש קורסי הכנה רבים שיעזרו לכם. פרט חשוב לגבי המבחן, כולו באנגלית כך שכדאי שתשלטו בשפה.
למידע נוסף על הכנה למבחן GMAT לחץ כאן.

כיצד כדאי להתכונן למבחן GMAT?

הכנה למבחן GMAT אפשר לעבור באופן עצמאי או להירשם לקורס הכנה. לכל אחד מהאפשרויות הללו יש יתרונות וחסרונות. אם אתם טיפוסים שיכולים ללמוד לבד, וכבר ביצעתם את הלמידה העצמית בעבר, אולי יהיה נכון לקבל ספרי לימוד וטכניקות רשומות כדי להתכונן לבד ובזמן שלכם בלי לבזבז הרבה זמן על נסיעות, על שיעורים איטיים ביחס לקצב הלמידה שלכם וכמובן אלפי שקלים. אם אתם מאלו שחייבים לשבת בכיתה ולהקשיב, להשתתף בכיתה כדי לקבל חווית למידה, מדריך פרונטלי שיסביר לכם באותו רגע דברים שאתם לא מבינים, קורס הכנה לgmat  הוא בלתי נמנע.

הכנה לgmat מותאמת אישית לכל אחד

כיום יש מתכונות רבות של קורסים שמציעים מפגשים מעטים כאשר התלמיד לומד בליווי מרחוק של מדריכים כאשר כל למידה מתאימה באופן אישי לתלמיד. בצורה כזו ניתן גם לקבל שיעורים פרונטליים בדרך כלל אחת לשבוע, וכל השיעורים מוקלטים כך שגם אם לא מסתדר להגיע, למי יש מספיק משמעת עצמית, יוכל לשבת מול המחשב וללמוד.

This entry was posted in לימודים. Bookmark the permalink.