הכרויות ללא דמי מנוי לכל אחד

ממחקר שנערך בדקו כמה זמן מקדישים המשתתפים לחיפוש בני זוג פוטנציאליים באינטרנט. רוב הגברים, מעל ל- שישים אחוזים ציינו כי הם משקיעים שעה ביום, אחוז אחד משקיעים כשעתיים, ו- שבעה עשר אחוזים משקיעים שלוש שעות ביום. רוב הנשים, מעל חמישים אחוזים, ציינו כי הן משקיעות כשעה ביום, עשרים ואחת אחוזים מהנשים משקיעות כשעתיים ביום, ו- עשרים ושתיים אחוזים מהנשים משקיעות עבור מטרה זו כשלוש שעות ומעלה ביום. הווה אומר, רוב הגולשים משקיעים יחסית לא מעט זמן בחיפוש פרטנר זוגי במאגרי האהבה האלקטרוניים שברשת, גם אם זו אינה הדרך המועדפת עליהם להכיר בת או בן זוג. לבסוף הם פונים לדרך הקלה והמהירה מבחינתם, למאגר הבלתי נדלה והמתחדש של פנויים פנויות, כאשר הם יכולים לבחור ולסנן מתמודדים ומתמודדות כאוות נפשם. נראה כי הסטיגמה אומנם קיימת אך אינה מפחיתה ממספר המשתמשים במדיום זה על מנת לבצע הכרויות ללא דמי מנוי של בני זוג.

הבדלים מגדריים באתרי הכרויות ללא דמי מנוי –

דפוסי השימוש בתוך אתרי הכרויות ללא דמי מנוי לפי סקר שנערך מלמד על כך שגברים נוהגים לגלוש באתרי הכרויות ללא דמי מנוי בשיעור גבוה מזו של הנשים, אבל ההפרש אינו כה גורף – עשרים ושניים אחוזים מהגברים במדינת ישראל נוהגים לגלוש באתרי הכרויות ללא דמי מנוי, בעוד חמישה עשר אחוז מהנשים נוטות לעשות כן. ניתן לנסות ולהסביר פער זה, בכך שהמדיום האינטרנטי נתפס כמזמן לגולשת סיכונים – היכרות עם סוטים למיניהם, ועל כן נמנעות הרבה נשים מאתרי הכרויות ללא דמי מנוי.

כמו כן, מיתוס היפהפייה הנמה המעודד נשים להמתין לאביר על הסוס הלבן עדיין נוכח מאוד בחברה הישראלית והשפעותיו מורגשות הן בתחום הרומנטי והן בתחום העסקי.

This entry was posted in הכרויות. Bookmark the permalink.