הלוואות בצ'קים

אין ספק שמבין כל אפשרויות המימון המוכרות ביותר בימינו, הלוואות בצ'קים הן מהאטרקטיביות ביותר. עם זאת, למרות שלל היתרונות והיציאה ממסגרת האשראי, יש להלוואות בצ'קים גם לא מעט חסרונות. במאמר זה נציג את החסרונות של הלוואות אלו כדי שתדעו למה אתם נכנסים.

הלוואה לא בכל סכום

אין ספק שלקיחת הלוואות בצ'קים הופכות להיות הרבה יותר אטרקטיביות מכל הלוואה אחרת, אך אחד החסרונות הגדולים ביותר הוא הסכום המקסימלי שתוכלו ללוות. בסופו של דבר הלוואות כאלו לא יהיו גדולות במיוחד ויש מעט מאוד גופי מימון שיציעו לכם סכומים שיעלו על 80 אלף שקלים. כמובן שסכומים כאלו יכולים להספיק ותמיד אפשר להלוות מכמה גופי מימון, אך בסופו של דבר זה חיסרון גדול למי שרוצה סכומים גדולים יותר שכנראה יצטרך להשיג אותם בדרכים אחרות.

ריבית יחסית גבוהה

בסופו שלד בר גוף המימון רוצה להרוויח עליכם וגם יעשה זאת, אך אם הוא יספק לכם את האפשרות הקסומה של החזרים בצ'קים הוא גם יגבה ריבית גבוהה יותר. לפי מה נקבעת הריבית? היא נקבעת לפי הפרופיל של אותו לווה כאשר ככל שיהיה יותר ביטחון בפני הגוף המממן שאתם יכולים להחזיר את הכסף וככל שהצ'קים יוחזרו מהר יותר, כך תקבלו תנאים טובים יותר. בכל מקרה הריבית תהיה גבוהה בממוצע מהחזרים אחרים.

להציג ערבונות שהצ'ק לא חוזר

נכון שהלוואות בצ'קים נשמעות לכאורה פשוטות אך עדיין מדובר על הלוואה לכל דבר. אם זה הלוואה אז כמו בכל הלוואה עליכם להציג ערבונות ומסמכים שיוכיחו את יכולות ההחזר שלכם ולעתים לעבור בירוקרטיה לא כל כך פשוטה. אמנם הבירוקרטיה עדיין תהיה עדיפה בהרבה על מה שתצטרכו לעבור בבנקים אך עדיין מדובר על תהליך ואת זה אתם צריכים לדעת.

This entry was posted in הלוואות. Bookmark the permalink.