המוקד הטלפוני של 012 מובייל

המוקד הטלפוני של 012 מובייל יכול לעמוד לרשותכם בשאלות שונות ומגוונות. החברה אשר מספקת שירותי טלפון סלולריים מעמידה לרשות המתעניינים בשירותיה ולרשות לקוחותיה נציגי שירות העונים במוקד. הנציגים של המוקד פנויים לענות לפניות של לקוחות חדשים, לקוחות קיימים של החברה, עסקיים ופרטיים. המענה פועל בשעות נוחות, אפשר לקבל מענה בשפות שונות וכן לקבל מענה מכל מכשיר, אפילו מחו"ל אם יש צורך בכך.

מענה בשעות הנוחות לכלל הלקוחות

המטרה של המוקד הטלפוני של 012 מובייל היא לענות לכל לקוח בדרך הנוחה לו ביותר. לכן, המוקד פתוח משעות הבוקר ועד שעות הערב המאוחרות. אתם צריכים להתקשר אל המוקד בשעה הנוחה לכם ביותר ולהיות רגועים כי בכל שעה ישנם נציגים מקצועיים שעברו הכשרה שמתאימה לפניות שאתם מפנים אליהם.

מענה בשפות נוספות על השפה העברית

כל הנציגים של המוקד הטלפוני של 012 מובייל פנויים לענות לשאלות שלכם ואין זה משנה אם אתם פונים אליהם בשפה העברית או בשפה אחרת. כל אחד יכול לקבל את המענה הטוב ביותר עבור השאלות שלו ולכן כל הנציגים של החברה עוברים הכשרה מקיפה ביותר למתן מענה בשאלות שונות ואין זה משנה באיזו שפה.

מענה בכל מקום ואפילו בחו"ל

אתם יכולים ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של 012 מובייל מכל מקום, מטלפון נייח או נייד. אם אתם נמצאים בחו"ל ואתם מוצאים שיש לכם בעיה עם המכשיר או שאתם לא יודעים איך להוציא שיחות אתם יכולים לפנות אל המוקד של החברה ולקבל עזרה מהנציגים שלה. אתם יכולים לסמוך על כך שהנציגים של המוקד יענו לכם בדרך מקצועית ואדיבה ואין זה משנה מאיפה התקשרתם אל החברה.

This entry was posted in תקשורת. Bookmark the permalink.