וילות למסיבות בצפון – מסיבת הפתעה

איך בעלי הפתיע אותי

"יאוו, אני לא מאמינה שביום שבת יש לי יום הולדת ארבעים!" אמרתי לחברה שלי נגה בטלפון, כשבישלתי לבעלי ארוחת ערב ובמקביל שלפתי את הכביסה מהמייבש והתחלתי לקפל אותה. אוטוטו צריך להקפיץ את הילד לכדורסל ולקחת את הקטנה מחברה שלה. היום שלי כל כך מטורף, למי יש זמן לארגן יום הולדת, מקסימום אשב עם נגה בבית קפה. אבל לבעלי היו תוכניות אחרות….מי חשב על וילות למסיבות בצפון? מסתבר שהוא!

לא חלמתי שיארגנו לי מסיבה כזאת

ביום חמישי בערב ישבתי עם בעלי ותכננתי איתו את הסוף שבוע: ארוחת ערב עם ההורים, קפה בשבת בבוקר עם נגה וסרט עם הילדים בצהרים. הוא הנהן בהסכמה והמשיך לזפזפ בטלביזיה. נפלתי שדודה על המיטה ונרדמתי. בבוקר זינקתי מהמיטה כדי לרוץ לקניות אבל בעלי אמר לי רגע, רגע, תתלבשי ונוסעים.. לאן? למה? מה קרה? התחלתי לנחש שהוא "בישל" לי משהו אבל לא תיארתי לעצמי מה. יצאנו ביום שישי בבוקר לסיור בעכו, ישבנו במסעדה יקרה ואח"כ כשחשבתי שהולכים הביתה פתאום ראיתי שהוא ממשיך לנסוע צפונה. לאן? עד שהגעתי לא האמנתי שיש וילות למסיבות בצפון שאפשר לעשות בהן כזה כיף חיים!

אז מה היה במסיבה שלי?

בעלי אמר לי לעצום את העיניים וכשפתחתי אותן ראיתי שהחנינו לפני בית פרטי, וילה מפוארת שרק אפשר לחלום עליה! נכנסתי ושם חיכו לי כל האנשים שאני אוהבת – נגה ובעלה, אחותי ובעלה, חברים שלנו, סה"כ 10 איש שרק באו לחגוג איתי בסטייל סוף שבוע מהמם. לא הפסקתי לצחוק ולבכות בו זמנית מרוב אושר – רק בילינו ועשינו חיים. השתוללנו בבריכה, נהנינו בג'קוזי ובסאונה, בעלי הכין עם אחותי ארוחת ערב מהסרטים (סטייקים שחבל"ז מעמדת המנגל בחצר), בערב עשינו מסיבת קריוקי וצחקנו כמו משוגעים!

This entry was posted in אירועים. Bookmark the permalink.