חברת החשמל שירות לקוחות – איתך בכל רגע שאתה צריך

חברת חשמל שירות לקוחות נמצאים עם אזרחי המדינה בכל יום של השנה ולכל אורכה. הנציגים של חברת החשמל פנויים לקבל שיחות בנושאים מגוונים מתוך מטרה להעניק את השירות הטוב והבטוח ביותר שאפשר.

שירות לאורך כל השנה

הנציגים של חברת חשמל שירות לקוחות פנויים לקבל קריאות לכל אורך השנה. ישנם נושאים בהם מטפלים בימי חול בלבד כמו למשל בנושאי חשבוניות שיש לשלם אותן בעזרת נציגי שירות, אך כל מקרה שיכול להוות סכנה יש לפנות אל החברה מיד בלי להמתין ונציגי השירות יקבלו את הקריאה.

שירות מכל מקום

חברת החשמל נותנת שירות בכל מקום בארץ ולכן כל אחד יכול להתקשר בכל שאלה או במקרים של זיהוי תקלה וסכנה. יצירת קשר עם חברת חשמל שירות לקוחות היא פשוטה מאד וכל אחד יכול להתקשר מכל מכשיר כדי לדווח על פגיעות או לבצע תשלומים עבור החשבונות שלו. המטרה של שירות הלקוחות של החברה הוא לתת את השירות הטוב ביותר בדרך שטובה לכל אחד.

הגנה על כל האזרחים

פניה אל חברת חשמל שירות לקוחות יכולה להגן על כל האזרחים. כל אחד שמוצא שישנה תקלה במערכת החשמל או שישנ מקום מסוכן לציבור, מוזמן לדווח על אך לשירות הלקוחות. חברת החשמל לבדה לא יכולה לדעת על כל תקלה ועל כל סכנה שקיימת בתחום החשמל ולשם כך היא מעמידה שירות לקוחות שפנוי לקבל שיחות לאורך כל היום כשהמטרה היא להגן על האזרחים כולם. חשוב לדעת שבכל מקרה שנראה שישנה סכנה (כמו למשל במקרים של ארון חשמל פתוח שילדים יכולים להגיע אליו ולהתחשמל) יש לדווח לשירות הלקוחות ולמנוע בכך את הסכנה.

This entry was posted in תשתיות. Bookmark the permalink.