חשיבות יועץ מיגון

חשיבות יועץ מיגון עבור העסק

יועץ מיגון מספק סל שירותים רחב עבור עסקים בכל ענפי המשק. היועץ הוא הגורם האובייקטיבי היחיד המסוגל למנוע נזקים בלתי הפיכים במקרה של אסון. הוא עובר הכשרה ארוכה וצובר ניסיון מעשי תוך התמודדות עם שורה ארוכה של תקלות, בעיות ודילמות. החשיבות של היועץ צריכה להיות ברורה עבור בעלי עסקים ומנהלים. מעבר לכך, היועץ מועסק לרוב אצל חברה המתמחה במתן פתרונות אבטחה ומיגון. מעורבות של יועץ מיגון חוסכת הוצאות עבור העסק ומהווה השקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך.

תחומי ההתמחות של יועץ מיגון מתייחסים לשימוש במקלט, הקמת ממ"ד, בניית מרחב מוגן ועוד. הוא יכול לספק שירותי ייעוץ בדבר הג"א, מיגון ועמידה בהוראות פיקוד העורף. במדינה כמו ישראל יש ליועץ תפקיד משמעותי והוא אחראי על חיי העובדים ועוברי אורח. בנוסף, החוק מחייב חלק מהעסקים והחברות להעסיק יועץ צמוד כדי למנוע הפרת תקנות.

בניה אזרחית ובניה חדשה

המעורבות של יועץ מיגון היא חלק בלתי נפרד מתחום הבניה האזרחית. כיום כבר לא לוקחים סיכונים מיותרים בעת הקמת מבנים על הוראות הבנייה האזרחית. היועץ מתמחה בבניה חדשה ויכול לעמוד לרשות קבלנים המעוניינים לבצע פרויקטים בתחומי מגורים, מסחר, משרדים, חינוך ומוסדות ציבור. תפקידו של היועץ הוא בין היתר לשלב בין עמידה בתקנות ובהוראות החוק לבין הצרכים והאינטרסים של הלקוח. הוא נדרש לגלות רמה גבוהה של רגישות ולהישאר עם אצבע על הדופק על מנת להבטיח את המיגון האופטימאלי.

לסיכום, מעורבות של יועץ מיגון היא אינה פריבילגיה. היועץ הוא גורם מרכזי בעבודות מיגון והוא חיוני לצורך ביצוע פרויקטים בענף הבניה. מומלץ לערב את היועץ מוקדם ככל האפשר כדי למנוע נזקים או סכנות לחיי אדם.

 

This entry was posted in יעוץ בטחוני. Bookmark the permalink.