טבעות נישואין לגברים

הדגשים החשובים בבחירת טבעות נישואין לגברים

בעוד שבחירת טבעת נישואין עבור האישה הוא עניין שנחשב לפשוט יחסית, משום שנשים רבות רגילות לענוד תכשיטים, הרי שהבחירה של טבעות נישואין לגברים היא עניין אחר לגמרי. עבור גברים רבים, טבעת הנישואין היא הטבעת היחידה שהם יענדו, ואף התכשיט היחיד שהם יתהדרו בו – ולכן לטבעת זו יש משמעות יוצאת דופן עבורם. חשוב לראות כיצד אפשר להתאים טבעות נישואין לגברים שלא עונדים כלל תכשיטים, ואיך גורמים לה להשתלב טבעיות עם המראה הגברי.

אז על מה נקפיד בבחירת הטבעות?

קודם כל, חשוב להבין כי טבעות נישואין לגברים לא חייבות להיות בהכרח עם מראה מעודן. כיום ,אפשר לבחור בטבעות עם זהב חזק ונוצץ, שהן גם רחבות ועבות באופן ייחודי, כך שהן נחשבות לטבעות גדולות למדי. לטבעות הללו יש כמובן נראות רצינית מאד על ידו של הגבר – והן מתאימות מאד למראה הגברי שדורש הרבה מאד נוכחות ובולטות.

מעבר לכך, חשוב מאד לזכור כי טבעות נישואין לגברים לא חייבות להיות בהכרח בגוון הזהוב. כיום, מקובל מאד שהגברים בוחרים עבורם דווקא בטבעות נישואין שעשויות מכסף או מזהב לבן. כך בעצם, לטבעות יש גוון לבן-כסוף, וזה גוון שנחשב פעמים רבות לגברי מאד, ומתאים לגבר שרוצה לחפש מראה ניטרלי יותר עבור הטבעת שלו, אך שזו עדיין תהיה יוקרתית וייחודית.

עיצוב יותר מחוספס

יש מי שירצו לבחור טבעות נישואין לגברים בעיצוב רגיל ובסיסי מאד שאין לו כמעט נוכחות. אולם, אם אתם רוצים דווקא טבעת עם נוכחות ,אפשר לבחור טבעת מעוצבת בסגנון מחוספס יחסית – עם קווים חזקים מאד שיוצאים מבסיס הטבעת. הדבר מאפשר לכם לבחור בטבעות שיתאימו ממש לאופי שלכם, ותוך זמן קצר, אתם לא תבינו כיצד יכולתם ליהנות מהמראה של היד שלכם, ללא הטבעות הללו.

This entry was posted in תכשיטים. Bookmark the permalink.