טיולים מאורגנים לארגנטינה

אין מוצ'ילר ישראלי אחד שהיה בארגנטינה ולא נשבע שהוא לשם חייב לחזור. ואיך לא? בארגנטינה יש הכל: טנגו,בשר טוב, כדורגל משובח, נופים מרהיבים ועוד. היתרון הגדול של טיולים מאורגנים לארגנטינה הוא שבעזרתם ניתן לגשר להספיק הרבה בזמן קצר. טיול מאורגן עם מדריך מיומן יוכל לתת לכם לטעום מהמדינה הקסומה הזאת, תוך כדי הסברים מפורטים על כל אתר ואתר. בואו ונראה אילו הפתעות מצפות לכם בטיולים מאורגנים לארגנטינה.

ארגנטינה – שילוב מנצח של בשר טוב וכדורגל

אי אפשר להזכיר את ארגנטינה ללא צמד המילים: כדורגל ואסאדו. ארגנטינה היא מדינה שחולה על כדורגל, אין כמעט גבר או אישה שלא אוהדים את אחת הקבוצות והתשוקה שלהם לכדור העגול היא משהו שספק אם יש לו אח ורע בעולם. הליגה בארגנטינה מחולקת לשני טורנירים: האפרטורה והקלאוסורה, אם יהיה לכם מזל ותיסעו בזמן שהליגה משוחקת אסור לכם להחמיץ לראות משחק. גם מי מכם שלא אוהב כדורגל לא יוכל להישאר אדיש למה שהוא הולך לראות.

החלק השני במשווה של טיולים מאורגנים לארגנטינה שמור כמובן לאסאדו. הבשר בארגנטינה הוא כמו דת. בימי ראשון יושבת כל המשפחה ובארוחת הצהריים שלה אוכל.. ניחשתם נכון, אסאדו. כרי המרעה האין סופיים של ארגנטינה מאפשרים לה להיות מעצמת על בכל הנוגע לבשר ואם יש משהו שאסור לכם לעשות זה לוותר על סטייק טוב עם יין אדום.

ארגנטינה – טיול חובה בפטגוניה

פטגוניה שוכנת בדרום ארגנטינה. האזור הוא אחד היפים בעולם ומלא בנהרות, נופים מרהיבים, שמורות טבע וטבע בראשית,שהם בגדר חובה במסגרת טיולים מאורגנים לארגנטינה . פטגוניה נראית על פניו כחבל ארץ שלא קשור  כל כך לארגנטינה, משהו בסגנון מצפה רמון בישראל. הישובים רחוקים אחד ממשנהו והטבע הוא זה שמדבר. אי אפשר לטייל בארגנטינה מבלי לטייל בפטגוניה.

ארגנטינה – טנגו במיטבו

בבואנוס איירס תוכלו לראות מופעי טנגו. ריקוד הטנגו נחשב לריקוד הארגנטינאי הלאומי. ניתן לראות אותו בברים מיוחדים ובתיאטראות. למי מכם שיודע לרקוד טנגו צפויה חוויה כפולה ומכופלת. מקום מיוחד בו ניתן לראות לא מעט ריקודי טנגו אקראיים הוא בשכונת "לה בוקה" שם נמצא המוזיאון של קבוצת הכדורגל בה שיחק דייגו ארמאנדו מראדונה בוקה ג'וניורס.

ארגנטינה היא שילוב אירופאי ולטיני. המהגרים הראשונים שהגיעו לארגנטינה היו איטלקיים וספרדיים ולכן רבים מהמאכלים המקומיים מבוססים על האוכל האיטלקי.יחד עם הדם הלטיני החם, נותר בארגנטינה חיבור, שיוצר מדינה מרתקת שאסור לכם לפספס!

This entry was posted in טיולים. Bookmark the permalink.