טיול בברצלונה ברובע הגוטי

ברצלונה היא אחת הערים שלמעשה מהוות יעד חובה לתייר הישראלי. היא קרובה מאוד לישראל, יש בה הכול ואי אפשר לדבר עליה בלי להזכיר את העובדה שהיא בירת הכדורגל העולמית. עם זאת, טיול לברצלונה בלי מעבר ברובע הגוטי לא יכול להיות טיול מושלם.

איפה נמצא הרובע הגוטי?

תחילה, כשאתם מגיעים לטיול לברצלונה או לכל עיר אחרת בעולם, כדאי מאוד שתביטו במפה ותדעו איפה אתם הולכים לדרוך. טיול בברצלונה ברובע הגוטי בכל מקרה לא יקשה עליכם יותר מידי כיוון שהרובע נמצא ממש קרוב לרובע אל בורן המפורסם והתיירותי יותר, כאשר הוא נמצא בינו לבין חוף הים המרהיב שיש בעיר. כמו כן הרובע מתחיל מכיכר קטלוניה המפורסמת כך שכל מה שנשאר לכם לעשות הוא לקחת מצלמה ופשוט להגיע למקום שכמובן יהיה בטוח לחלוטין כמו העיר כולה.

האם כדאי לישון ברובע הגוטי?

זו אולי אחת השאלות הסובייקטיביות ביותר כי זה תלוי בהעדפה שלכם. יכול להיות ששינה ברובע הגוטי תתאים לכם ויכול להיות שלא, אז איך תדעו זאת? פשוט תגיעו לשם. אם תאהבו תוכלו להישאר ואם לא, תישארו במקום מרכז ותיירותי יותר. זו אחת הבעיות בטיולים קצרים כמו למשל טיול לברצלונה כיוון שבדרך כלל אתם סוגרים את מקום הלינה כבר מהארץ. תוכלו לשאול חברים שהיו בברצלונה שיספרו לכם איך זה להיות שם והאם שווה לישון שם. מדובר במקום הרבה יותר שקט משאר מרכז העיר.

האם כדאי לצאת עם מדריך?

אם אתם רוצים להתרשם מהמוזאונים ומהקתדרלות המהממות שטיול בברצלונה ברובע הגוטי יחשפו אתכם, ואתם רוצים לקבל הסברים היסטוריים ומרתקים. כדאי מאוד שתגיעו עם מדריך. המדריך יוכל לעשות לכם סדר בראש והוא יכול להסביר לכם באנגלית כדי שתבינו טוב יותר.

 

This entry was posted in tours in spain. Bookmark the permalink.