טיול לנוסע העצמאי בפירנאים

טיול לפירנאים יכול להיות במסגרת טיול מאורגן או במסגרת טיול עצמאי, כאשר טיול עצמאי מכיל לא מעט יתרונות. אמנם יש גם חסרונות וגם עליהם נדבר, אך מי שאוהב לטייל לבד ולא להיות תלוי באף אחד למעשה יכיר רק את האפשרות הזו שתהיה היחידה שרלוונטית עבורו.

טיול לבד או טיול משותף?

טיול לנוסע העצמאי לפירנאים אמנם אינו מתבצע דרך סוכנות נסיעות כלשהי שמארגנת טיול מאורגן עם עוד כמה מטיילים, אך עדיין מטיילים שבוחרים לטייל עם אנשים אחרים שיכולים להיות חברים שלהם, בני משפחה ולעתים אנשים שהכירו בפורומים או בטיולים אחרים. אם אתם מתכננים לטייל אופן עצמאי עם אדם נוסף חשוב מאוד שתדעו מה סגנון הטיול שלו ועד כמה הוא דומה לסגנון שלכם. חשוב מאוד שתציבו קווים מסוימים שאתם לא מוכנים לעבור וכמובן להבין שפיצול הוא דבר אפשרי גם בטיול קצר.

טיול לבד או טיול עם מדריך?

טיול לנוסע העצמאי בפירנאים לא חייב להתבצע רק עם ספר הדרכה ומפות אלא עם מדריך מקצועי יותר. כל אדם שמגיע לפירנאים יכול לבחור להצטרף לקבוצה מסוימת וכך למעשה הוא נהנה מהחברה של אנשים נוספים וממחיר זול יותר, בעוד לא מוגבל למהלך הטיול כולו כמו עם קבוצה מאורגנת. טיול עם מדריך תמיד יהיה עדיף כי הוא בטוח ומעמיק יותר בידע שאתם רוכשים אך החוויה של טיול עצמאי שונה ומיוחדת יותר.

מה החיסרון בטיול עצמאי.

לטיול לנוסע העצמאי בפירנאים יש גם כמה חסרונות כאשר הבולט שבהם הוא הצורך למצוא קבוצה לחלק מהאטרקציות. אם אתם מטיילים לבד או אפילו בזוג, תצטרכו לחבור לקבוצות אחרות לחלק מהאטרקציות כגון טיולי ג'יפים, רפטינג וכולה, דבר שיצריך מכם יותר זמן וגם לעתים חוסר ודאות שיכול להשרות פחות רוגע על הטיול כולו.

This entry was posted in טיולים בחו"ל. Bookmark the permalink.