טיול לספרד עם הילדים – סקירה כללית

יש באירופה מקומות רבים שניתן לטייל איתם עם הילדים, אבל יש רק ספרד אחת. ללא כל צל של ספק, ספרד נחשבת לגן עדן עבור מטיילים ונופשים ולא חשוב מה גילם של המטיילים בה בכלל. טיול לספרד עם הילדים מאפשר לכם להגיע לכמה מהמקומות האטרקטיביים כיום באירופה ולמצוא בה סוגים שונים של טיולים כאלה ואחרים מגוונים ומרתקים ביותר, החל מטיול בערים כמו מדריד או ברצלונה, דרך טיולים אתגריים לכל בני המשפחה בהרי הפירינאים שעל גבול צרפת ועד למקומות נופש מופלאים כמו איביזה או קוסטה ברווה.

התרבות הספרדית

טיול לספרד עם הילדים חושף אתכם לתרבות עשירה שיש לה קשר הדוק לתרבות היהודית. ספרד שימשה כמרכז החיים היהודיים בימי הביניים ועד לגירוש ספרד בשנת 1492. בספרד תמצאו מופעי פלמנקו רבים, מופעי מוזיקה נהדרים ואוכל משובח. הכפרים הספרדיים ברוב חלקי המדינה הם עתיקים וציוריים וניתן למצוא בהם מקומות לינה ואוכל משובחים. בספרד לא פחות מארבעים ושתיים אתרים שהוכרזו כאתרי מורשת עולמיים על ידי אונסק"ו והתקציבים שהיא זוכה להם משפרת את איכות שירותי התיירות כל הזמן.

המורשת היהודית של ספרד

מדריד היא עיר הבירה הנוכחית של ספרד והיא מהווה אטרקציה חשובה בחצי האי האיברי. בין הערים המזוהות עם התרבות היהודית הענפה שהתפתחה בה עד לגירוש היהודים ניתן לבקר בקורדובה, עיר הולדתו של הרמב"ם, בטולדו שהיתה מרכז יהודי רוחני גדול וערים נוספות. בניגוד לערים אחרות באירופה לא תמצאו בספרד רובעים יהודיים חיים ולא בתי כנסת מהמאות האחרונות מן הסיבה שיהודים לא חיו בה בחמש מאות השנים שקדמו למאה העשרים.

ביקור במדריד

כל טיול לספרד עם הילדים מחייב ביקור במדריד או בברצלונה. מדריד היא עיר הבירה הממוקמת במרכז המדינה והיא מספקת אטרקציות רבות לגדולים ולקטנים.  שוק סאן מיגל הגדול הוא מקום מיוחד לבקר בו וכך גם מוזיאון הפראדו שנחשב לאחד ממוזאוני האמנות הגדולים והמרשימים בעולם כולו. גם ארמון המלך הוא אטרקציה נהדרת וכך גם ביקור באיצטדיון הכדורגל הגדול של ריאל מדריד.

This entry was posted in טיולים בחו"ל. Bookmark the permalink.