טיול מאורגן ליוון

חופשה זה בדיוק מה שאתם צריכים להעניק לעצמכם כעת! אתם כל הזמן טרודים בחיי היום יום, לחוצים, עסוקים, לא עוצרים רגע במסכת החיים המלחיצה הזאת, אין לכם רגע לנשום, רגע לעצמכם, עבודה כל היום, בית וילדים, אין לכם זמן לעצמכם, איבדתם את עצמכם בסחרור של החיים, איפה אתם בכל הבלגאן הזה? לא מגיע לכם רגע של שלווה? רגע של שקט? רגע של מנוחה? בשביל מי אתם עובדים כל כך קשה? תנצלו את ימי החופשה שמגיעים לכם, קחו חופשה עבור טיול מאורגן ליוון ותבלו כמה שיותר, מגיע לכם!

שוויץ של יוון – אבריטניה –

זהו האזור הרווי ביותר במים והמיוער ביותר ביוון. באבריטניה יש מספר רב של עצי אשוח עד כי נדמה שנמצאים ביער מכושף ומזג אוויר ממריץ. בהתאם להומרוס התושבים הראשונים של אבריטניה היו הדולפוס, שהם נלחמו נגד טרויה. האזור הכפרי ההררי ריפה את ידיהם של כובשים בפועל. קרפניסי בירת המחוז נמצאת לרגלי הר טימפריסטוס. האווירה הבהירה, מזג האוויר היבש, האשוח והערמונים הופכים את קרפיניסי למקום מופלא לחופשה. במרחק של חמישה קילומטרים בלבד תגיעו לקוריסכאדס – כפר שבו בתי מידות מאבן שמורים כהלכה. במקום זה פתחו בתי אירוח במספר בתים מסורתיים. בהמשך תראו את מיקרו הוריו – זהו מקום נהדר לחופשת הקיץ, מתערסל ביער אשוחים קטן ובו עצי תפוחים, אגסים ודובדבנים. נשימתכם ממש תיעצר למראה הנוף המדהים שנשקף מכאן.

יואנינה – העיר המודרנית

יואנינה הוקמה באמצעות הקיסר יוסטיניאנוס – תקופת השגשוג הראשונה שלה אירעה ב- 1204 כשמיכאל קומננוס הקים את הדספוטיה של אפירוס ויואנינה התבססה כמרכז אינטלקטואלי של האזור. העיר בנויה על צלע גבעה. הנוף מרהיב והאתרים ההיסטוריים הופכים את הביקור למרתק הצפייה בחרשי התכשיטים והעץ אשר עוסקים באומנות שלהם מכפילה את ההנאה מהביקור.

 

This entry was posted in טיולים. Bookmark the permalink.