טיול מאורגן לסין

אם אתם רוצים טיול מיוחד למזרח חשבו על סין. מדובר על אחת המדינות המעניינות בעולם ואין ספק שיש הרבה מה לעשות בה, טיול מאורגן לסין יכול להציע לכם מסלול טיול מאורגן ומחושב בו תוכלו להספיק לראות את הדברים הטובים ביותר שהמדינה הזו מציעה לתיירים.

העיר בייג'ינג היא בירת סין מזה 600 השנים האחרונות והיא מציעה לתיירים המגיעים אליה שלל אטרקציות. בעיר המיוחדת הזו יש שילוב מנצח בין המודרני והעכשווי ובין המסורתי, דווקא ניגודיות זו היא מה שהופכת את העיר לשונה מערים אחרות בעולם.

טיול מאורגן לסין

בעיר בייג'ינג מומלץ לבקר בכיכר טיאנאנמן שהיא לב העסקים של העיר, מדרחוב וואנגפוג'ינג, שוק האוכל המפורסם בו ניתן לאכול ממגוון חרקי העולם, העיר האסורה עליה מבוססים סרטים הוליוודיים רבים כל כך, רצוי לערוך סיור ריקשות, לבקר באזורי המגורים העתיקים בשם חו טונג ולראות מופעי קונג פו.

מומלץ לבקר גם בארמון הקיץ אשר מסמל את כישלון השושלת האחרונה, ארמון זה הוא עדות של השחיתות והריקבון של השלטון בימיה האחרונים ולאחר מכן ניתן להמשיך לחומות המפורסמות ומשם לעלות על מגדלי התצפית ולראות את העיר מלמעלה.

באילו מקומות נוספים מומלץ לבקר במסגרת טיול מאורגן לסין ?

במסגרת טיול מאורגן לסין חשוב לזכור שיש אתרי תיירות רבים ואף פעם לא תספיקו לבקר בכולם, אך מומלץ לדעת מראש מהם אתרי התיירות המועדפים על אנשים רבים ומדוע, כדי לבחור בצורה נבונה את אלו שמעניינים אתכם.

אחת הערים המומלצות ביותר לביקור אחרי בייג'ינג היא העיר שיאן. זוהי אחת הערים החשובות משום שנמצא בה מקדש השמיים אשר שרד את מהפכת התרבות והיום מבקרים בו אלפי סינים כדי לתרגם טאי צ'י, לשיר ולרקוד. בעיר מומלץ לבקר ברובע המוסלמי במסגד ובשוק.

טיול מאורגן לסין הקסומה

ערים נוספים בהם מומלץ לבקר בעת השהות בסין הם שמורת אמישאן בה חיים נזירים בודהיסטים, המרכז לחקר הפנדות, שיפולי ההימלאיה הטיבטית, יער האבן, העיר קונמינג, טרסות האורז של לונגשאנג והעיר שאנגחאי.

מה חשוב לדעת על טיול מאורגן לסין, וכיצד בוחרים אותו?

טיול מאורגן לסין הוא טיול ייחודי שכן מדובר על אחת המדינות בהן יש אין ספור מוקדי תיירות. לא מדובר על ארץ זולה ועליכם להכין את עצמכם לעובדה זו. עם זאת, התיירות במקום משגשגת משום הייחודיות של המקום.

כאשר אתם בוחרים מסגרת של טיול מאורגן לסין בחנו לעומק האם מדובר על מדריך טיולים מנוסה והאם הוא עושה את המסלול שהוא מציע כבדרך קבע, אם כן, הדבר מבטיח לכם טיול מאורגן ומסודר במסגרתו תוכלו ליהנות מניסיון המדריך והסבריו הרבים.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.