טיול מאורגן לפיליפינים

טיול מאורגן לפיליפינים

הרבה זמן מדגדג לכם בידיים לצאת לחופשה ואתם דוחים את זה, "ניסע אחרי החגים", "ניסע בחופש הגדול", "עכשיו כבר חורף לא כדאי", "נמתין שהמחירים ירדו", לא נמאס לכם מכל התירוצים שאתם ממש "מוכרים" לעצמכם, קחו יוזמה, תפסיקו לדחות הכל למחר, בדיוק כמו שדוחים למחר את הדיאטה והמחר הזה לעולם לא מגיע, קחו לכם טיול מאורגן לפיליפינים, הכירו עולם, חצו יבשות, הכירו שפה חדשה, מנהגים חדשים, התוודעו לקסם של המזרח, טיול מאורגן לפיליפינים יביא אתכם למנילה, עיר הבירה של הפיליפינים, כאשר האוכלוסייה שלה מונה כשניים עשר מיליון תושבים! הייתם מאמינים… דבר המרמז על צפיפות האוכלוסין אשר מן הסתם קיימת בה. זוהי עיר תוססת ומדהימה לאורכו של האוקיאנוס הפאסיפי. עיר שבה חיים יחדיו העבר עם ההווה. עבר רחוק ופרימיטיבי אשר יש לו עדויות ברחובות, בתים עתיקים ומקדשים, והווה מאוד מודרני. במאמר זה נערוך טיול מאורגן לפיליפינים ונתמקד על עיר הבירה מנילה.

טיול מאורגן לפיליפינים – עיר הבירה מנילה –

במקביל לערים גדולות בעולם, מנילה הינה עיר מודרנית. יש במנילה פארקים מדהימים, קניונים גדולים במיוחד ורבים, בתי קולנוע מאובזרים בטכנולוגיית איימקס וכן טיילת גדולה לאורך הים. בעיר ישנה תקשורת מודרנית, כגון: אינטרנט אלחוטי בכל פינה ופינה וכן מאות של ערוצי טלוויזיה. בנוסף, אמצעי התחבורה במנילה נוחים למדי: רכבת ואף טרייסקל, זהו אופנוע המצויד בסירה לנוסעים אוטובוס. אחת מן האטרקציות המקומיות הלא היא הג'יפני – זוהי למעשה המונית הצבעונית.

אחד מהאזורים בהם נלך בתוך טיול מאורגן לפיליפינים הוא בינונדו צ'ינאטאון – טיול אוכל בחיפוש אחר המטעמים של בינונדו הוא רק אחד מהפעילויות האהובות על המטיילים במנילה. ארכיטקטורה קלאסית ומסעדות משפחתיות בנות מאה שנים שעדיין מגישות מנות שהמתכון הסודי שלהן עובר מדור לדור מספקות שילוב שיוצר נשף לעיניים ולחך.

This entry was posted in טיולים מאורגנים. Bookmark the permalink.