טיול מאורגן לקובה – הגיע הזמן

החלטתם שאתם רוצים לעשות משהו מיוחד שעוד לא יצא לכם לעשות מעולם? אם כך, למה שלא תצאו לחופשה שתעשיר אתכם מכל הבחינות? אם אתם רגילים לצאת לחופשות קצרות שכוללות בעיקר את בירות אירופה, עכשיו זה הזמן להירשם אל טיול מאורגן לקובה, כי קובה זה מקום שאם עוד לא הייתם בו אתם חייבים לעצמכם להגיע אליו. טיול מאורגן לקובה זו הזדמנות טובה במיוחד להגיע למדינת אי מקסימה, ואתם תראו שכבר מהרגע הראשון תיהנו מכל החוויות שתעברו במקום.

למה דווקא במסגרת טיול מאורגן?

יש אנשים שלא מצליחים להתחבר לרעיון של טיול מאורגן לקובה כי הם רגילים לנסוע באופן עצמאי, אך חשוב להבין שיש הבדל מהותי בין נסיעה לניו יורק או רומא ובין נסיעה לקובה. בקובה השפה המדוברת היא ספרדית, ואתם יכולים להיות בטוחים שאם לא תבינו דבר בספרדית יהיה לכם מעט קשה להסתדר. כמו כן, טיול מאורגן לקובה הוא טיול שבו המארגנים דואגים לכל דבר, כך שכל מה שאתם תצטרכו לעשות זה רק ליהנות מכל מה שאתם רואים.

איפה מבקרים?

כל טיול מאורגן לקובה יכול לכלול אזורים אחרים, כי יש טיולים שבמסגרתם מגיעים אל העיר סנטה קלרה ויש טיולים שבמסגרתם מגיעים למפעלי טבק מפורסמים. לכן הדבר החשוב ביותר הוא לעבור על התוכנית של טיול מאורגן לקובה שאליו אתם רוצים להירשם, כי זו הדרך היחידה שתוכל להבטיח לכם שתדעו מראש מה מצפה לכם.

מתי לנסוע?

האקלים שתפגשו בקובה הוא אקלים טרופי, וזה אומר שלמרות שיורדים גשמים כל השנה, בכך כלל הם יותר מתרכזים בחודשים שבין מאי לאוקטובר. לא פשוט להתמודד עם מזג האוויר המקומי שיכול לכלול גם סופות הוריקן, אך יש חודשים שבהם נעים יותר והטיול יהיה חוויה נפלאה.

This entry was posted in tours & trips. Bookmark the permalink.