טיול משפחות בפיליפינים

טיול משפחות בפיליפינים

רפובליקת הפיליפינים יכולה להיות יעד מושלם עבור חופשה משפחתית. ראשית, חופשה מן הסוג הזה מחייבת יעד שיש בו מגוון רחב של אטרקציות. ברפוליקת הפיליפינים ניתן לשלב בין נוף עוצר נשימה, שמורות טבע היסטוריות וכמובן בתי מלון מפנקים. לאורך הרפובליקה חופי ים לבנים שצופים לעבר אופק כחול ומרהיב. החופשה תתאים למשפחות עם ילדים בטווח גילאים רחב והיא מבטיחה לרענן את השגרה גם עבור ההורים.

שנית, טיול משפחות בפיליפינים משתלם מבחינה כלכלית והוא מתאים כמעט לכל עונות השנה. יש בפיליפינים אפשרות לפעילויות אתגריות כמו טיפוס הרים וצוקים, תרבות ומסורת וכמובן איים מיושבים לצד מקומות פראיים. כל משפחה יכולה למצוא בפיליפינים את מה שהיא צריכה בשביל החופשה האידיאלית. בעזרת טיול משפחות מן הסוג הזה ניתן לחשוף את הילדים לחוויות חדשות ולחזור לארץ אחרי זמן איכות משותף.

מה צריך לדעת בתכנון טיול משפחות בפיליפינים?

יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם כשמתכננים טיול משפחות בפיליפינים. קודם כל, כדאי להתאים את אופי הטיול לגיל הממוצע של הילדים. כך מונעים מצב שבו הם ישתעממו ולא ייהנו מהאטרקציות. אפשר לקרוא המלצות באתרי אינטרנט ולשמוע חוות דעת מאנשים שכבר ביקור בפיליפינים. לאחר מכן רצוי להיכנס לעובי הקורה ולבדוק את חלוקת המדינה לאיזורים ואת הנושא של הוצאת ויזות ואשרות. בשלב האחרון מכינים תכנית מסודרת לתחבורה, לינה ומסעדות באיזור הפיליפינים או באי שאליו מתכננים להגיע.

החודשים המומלצים לטיול משפחות בפיליפינים הם בין דצמבר למאי, ולכן ישראלים רבים יוצאים אליו בפסח. ניתן למצוא טיסות לפיליפינים מישראל ויש חברות שמציעות מחירים נוחים. באופן עקרוני אין צורך להוציא ויזה מראש, כי אפשר לקבל אשרת שהייה ל-21 ימים מיד אחרי הנחיתה.

This entry was posted in טיולים בחו"ל. Bookmark the permalink.