טיול פרטי לקולומביה

טיול פרטי לקולומביה ייקח אתכם למדינה של שפע שיש בה הכל מכל. חופים ארוכים, רכס האנדים אשר חוצה אותה, מישורים עצומים משופעים במים, הרי געש פעילים, אזורי גידול קפה, ואיך לא – הג'ונגלים הכבירים של אגן האמזונס. טיול פרטי לקולומביה יביא אתכם לאזור עם אקלים מגוון, אוכל עשיר, עושר נפלא של חי וצומח, חווית טיול מגוונת במיוחד. כמו כן, נהנית קולומביה מאדמות פוריות, ממשאבי טבע גדולים ונרחבים, מגיוון אתני רחב, מהיסטוריה קולוניאלית, מתרבויות אינדיאניות קדומות, מפסטיבלים רבים, מסצינות ריקודים תוססות במיוחד, האוכלוסייה שבה משלבת קבוצות אתניות רבות ומגוונות. בקולומביה האקזוטית, הפראית, המרתקת ובעלת האוכלוסייה רבת החיים שלושים וארבעה פארקים לאומיים ותריסר שמורות טבע נוספות. קולומביה מוכרת למרבית המטיילים דרך מיתוסים על סוחרי הסמים ולוחמי הגרילה ודרך סיפוריו של הסופר הקולימביאני גבריאל גרסייה מארקס. עם מוקדי העניין המרכזיים בקולומביה נמנים שלושה אתרים ארכיאולוגיים כלהלן – חדרי הקבורה המיוחדים בטיאדנטרו, אתר טקסי הקבורה סן אגוסטין והעיר העתיקה סיודד פרדידה. בקולומביה חופים לבנים מדהימים.

טיול פרטי לקולומביה – פופיאן –

טיול פרטי לקולומביה יכיר לכם את העיר פופיאן – בדרום מערב קולומביה, היא עיר קולוניאלית ממש מדהימה עם עבר קולוניאלי מרשים ביותר. העיר זכתה לכינוי העיר הלבנה בשל המבנים הקולוניאליים הרבים אשר צבעם לבן, בהם גם קתדרלה מרשימה ומספר רב של כנסיות אשר צבועות בלבן.

דרום מזרח לפופיאן נמצא הפארק הלאומי פוראסה ובלבו הר הגעש פוראסה, הר געש פעיל שהינו חלק משדירת הרי הגעש של קולומביה. בפארק תוכלו למצוא הרבה מעיינות חמים ומיני חי וצומח נדירים ביותר. במרחק של כשעה נסיעה לכיוון צפון מזרח מפופיאן, נמצא הכפר האינדיאני סילביה, ובו שוק אותנטי ומסקרן במיוחד, המציע תוצרת מקומית של בני הכפרים. כדאי להגיע ביום של השוק הגדול המתקיים באופן מסורתי ביום שלישי בשבוע.

This entry was posted in tours & trips. Bookmark the permalink.