טיפים לבחירת מעלית ביתית

טיפים לבחירת מעלית ביתית

חושבים להוסיף מעלית ביתית לבית שלכם? אל תצאו לדרך לפני שתקראו טיפים לבחירת מעלית ביתית ולפני שאתם מבטיחים לעצמכם שיש לכם את הכלים הטובים ביותר לבחירת המעלית הנכונה עבורכם.

בחירת יצרן מתאים

ישנם יצרנים שונים שיכולים להציע מעליות לבתים. אתם צריכים לבחון את החברות השונות הקיימות בשוק וגם לאחר שאתם מקבלים הצעה להתקין מעלית אחת על פני האחרת עליכם לבחון מיהו היצרן שלה.

תקנים ושוב, תקנים

מי שמחפש טיפים לבחירת מעלית ביתית חייב להבין שגם לאחר הסתכלות על המעליות השונות והמראה שלהן יש לבדוק כי הן עומדות בתקנים המחמירים ביותר בתחום המעליות. אף אחד לא רוצה להכניס לביתו אסון מתקתק רק כי לא בחן כי התקנים הרשומים על המעלית מתאימים לתקנים המחמירים הנדרשים.

ארץ ייצור המעלית

אפשר לראות שהמעליות מיוצרות במקומות שונים וחשוב לוודא בפועל באיזו מדינה המעלית מיוצרת ולא להתפשר על מעלית זולה שמיוצרת במפעל שאינו מוכר ואינו מנוסה בתחום ייצור המעליות.

אחריות למעלית

חשוב לבחור לא רק את המעלית הנכונה אלא גם את החברה המתאימה להתקנה ולכן טיפים לבחירת מעלית ביתית גם מתייחסת לחברה המתקינה ולאחריות שהיא נותנת עבור המעלית ועבור ההתקנה כשיש לבחון מי מכסה את האחריות ומה קורה במקרה שיש צורך לטפל בתקלת יצרן ולא תקלת התקנה.

אופן מתן השירות

לאחר בחינת האחריות "על הנייר" יש לבדוק כיצד ניתן השירות בפועל, באלו שעות אפשר להזמין שירות (כמו למשל מה קורה אם המעלית נתקעת באמצע הלילה) ומי מגיע לבצע את התיקון אם יש צורך.

צוות העבודה

טיפים לבחירת מעלית ביתית מתייחסים לכל מה שנוגע למעלית ולכן יש לבחון גם את צוות העבודה שמתקין את המעלית, הניסיון שלו ורמת המקצועיות שלו.

This entry was posted in מעליות. Bookmark the permalink.