מה התפקיד הרשמי של יועץ חשמל?

מעורבות של יועץ חשמל יכולה לסייע לקהל יעד פרטי, עסקי ומסחרי. אצל קהל יעד עסקי, התייעצות עם איש מקצוע מן הסוג הזה רלוונטית למשל אם בוחרים לשפץ את הדירה או רוצים לבנות בית חדש. היות וכל תהליך שיפוץ או בנייה חייב לכלול בתוכו התאמות כאלה ואחרות בתשתית החשמל, יש צורך לערב יועץ חשמל וכדאי לעשות את זה כמה שיותר מוקדם.

לשם השוואה, בסקטור העסקי והמסחרי מערבים יועץ חשמל על מנת לקבל את רישיון העסק. הדרך לקבל את רישיון העסק עוברת בין היתר בחתימה של יועץ חשמל ובבדיקות חשמל שונות. אז אמנם חשוב שאותו יועץ חשמל יהיה חשמלאי מוסמך שמותר לו על פי החוק לבצע בדיקות של מתקני חשמל, אבל מדובר על חלק חשוב בתהליך ומעורבות של יועץ חשמל יכולה לעזור לקבל תשובות בצורה מסודרת.

איך בוחרים יועץ חשמל?

השאלה המתבקשת היא מה אפשר לעשות על מנת להגדיל את הסיכוי עבור בחירה מוצלחת של יועץ חשמל. למרות שכולנו ללא יוצא מן הכלל משתמשים בשירותי חשמל על בסיס קבוע, רק מעטים מאיתנו יודעים מה הם צריכים לעשות כדי לבחור איש מקצוע מתאים שאיתו הם יכולים להתייעץ. בשביל להגדיל את הסיכוי להתייעצות עם חשמלאי מוסמך, צריך בין היתר לבדוק גם את ההתמחות שלו וגם את ההמלצות שיש עליו.

התייעצות עם חברים, קרובים ובני משפחה יכולה מאוד לעזור לבחור מהנדס או חשמלאי. אם לא מכירים אישית מישהו שכבר השתמש בשירותי יועץ חשמל והיה מרוצה, ניתן להרחיב את החיפוש באמצעות מידע מאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. לבסוף, תמיד יש מקום לפגוש אישית יועץ חשמל ורק אז להחליט האם להשתמש בשירותיו.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.