יועצת פנג שואי

כל מה שרציתם לדעת על תפקידה של יועצת פנג שואי:

אנשים רבים תוהים מהו תפקידה של יועצת פנג שואי ואין הם מבינים שמדובר בתורה שלמה אותה אנשים לומדים בצורה מסודרת וזאת כדי שיוכלו לתת בעתיד ייעוץ מקצועי לבתים פרטיים ולעסקים. פנג שואי היא תורה סינית עתיקה אשר מתבססת על אמונות שקשורות בזרימת האנרגיה בחללים בנויים. קרה לכם פעם שנכנסתם לבית והרגשתם כאילו הקירות בו סוגרים עליכם? ומאידך, קרה לכם פעם שנכנסתם לבית והרגשתם נינוחים ורגועים בצורה לא רגילה?

הרבה מהרגשות הללו מתיישבים עם תורת הפנג שואי. למעשה מדובר על ארגון נכון של הבית לטובת אותן זרימות של אנרגיה אשר נכנסות אל הבית דרך הפתחים השונים של הבית. היועצת מסתמכת על התורה הסינית העתיקה בה מאמינים כי זרימת האנרגיה בבית יכולה להיות מושפעת מכוחות מים ומכוחות הרוח.

במה מסתכמת עבודתה של יועצת פנג שואי?

יועצת פנג שואי מגיעה אליכם לבית או לכל חלל אחר אותו אתם מעוניינים לעצב על פי תורת הפנג שואי, היא בוחנת את מצב החדר, את החלל אשר עומד לרשותה, היא שוקלת בכובד ראש את מיקום הבית למול הרוחות בחוץ, מחשבת האם הבית יכול ליהנות מזרימת אנרגיה טובה יותר ואז מייעצת על שינויים אותם היא חושבת שיש לבצע.

כל מקרה לגופו, יועצת פנג שואי יכולה מצד אחד לומר לכם שהבית מחייב שינוי נרחב, כי יש לשבור קירות כדי לאפשר לאנרגיה להיכנס לבית, כי יש להזיז רהיטים, להעיף חלק מהם ולהביא חדשים. מצד שני היא יכולה להזיז כמה חפצים בבית ובכך לפתור את הבעיה. חשוב להבין שתפקידה של יועצת פנג שואי מורכב יותר בשל העובדה שמדובר כאן באנשים שונים ולכל אחד הדרישות שלו.

כיצד יש לבחור יועצת פנג שואי?

בחירת יועצת פנג שואי רצוי לבצע רק לאחר הכרת התחום, אפילו אם בצורה מינימאלית. רצוי לקרוא חומר על התחום, להכיר מעט את הנפשות הפועלות בארץ, להיכנס לפורומים באינטרנט ולאתרים, לשאול שאלות ולקבל עצות והמלצות, לקרוא מאמרים שכתבו יועצי פנג שואי ולהתרשם מהידע שלהם, לבחון מי מהם למד את התחום בצורה מקצועית ומי לא וכן הלאה.

מרבית יועצי הפנג שואי ישמחו לתת לכם דוגמאות של עבודות עבר שלהם ולכן לא צריך להתבייש ופשוט לבקש לראות תיק עבודות או לפחות כמה דוגמאות של עבודות שביצעו בעבר. כמו כן, רצוי לבחון הצעות מחיר שונות ולהשוות בניהן טרם הבחירה.

This entry was posted in מיסטיקה. Bookmark the permalink.