יישור שיניים בראשון לציון לילדים ולמבוגרים

בעבר התפישה הייתה שמי שרצה לעבור יישור שיניים בראשון לציון, וגם בכלל היה מעוניין בטיפולים הללו – הרי שהיה עדיף שהוא יהיה כמה שיותר צעיר. אכן, לרוב אנו רואים ילדים ומתבגרים עם הגשר המפורסם בשיניים. אולם, יישור שיניים בראשון לציון איננו תחום אשר שייך בלעדית לצעירים. כיום יש המון מבוגרים שעוברים את הטיפולים הללו – אולי אפילו אנשים שאתם מכירים היטב. אלא שאתם לא מודעים לכך. אז איך זה בעצם מתאפשר, ומה כדאי לדעת על זה?

כל הפרטים החשובים על יישור שיניים למבוגרים

אם אתם רוצים לעבור יישור שיניים בראשון לציון בגיל מבוגר (לעניין זה, המשמעות של מבוגרים היא בעיקר בקרב אנשים אשר הגיעו לגיל 21) חשוב קודם כל להבין שאתם יכולים לעבור זאת. אם בעבר הייתה נטויה לחשוב שרק צעירים יעברו את הטיפול בהצלחה, הרי שכיום גם אנשים בגיל 30, 40 ואפילו 50 יכולים לעבור את הטיפול בהצלחה.

עם זאת, צריך לזכור כי יישור שיניים בראשון לציון בגיל מבוגר הוא בכל זאת טיפול שהוא מאתגר יותר וגם יקר יותר. הסיבה לכך היא שבגיל זה השיניים כבר התעצבו באופן סופי והתקבעו הרבה יותר במקומן. יש עדיין יתרון לטיפולים של יישור שיניים בראשון לציון בגיל צעיר, אבל זה לא אומר הרכבת עזבה את התחנה. יש פשוט צורך לאמץ פתרונות אחרים.

אז מה עושים בגיל מבוגר?

אם רוצים לעבור יישור שיניים בראשון לציון בגיל מבוגר, אפשר לשקול פתרונות מיוחדים כמו למשל יישור מהצד הפנימי של השיניים. זה יישור שהוא גם אסתטי יותר (איש לא ידע שיש לכם גשר) והוא גם חזק יותר ומשפיע מהר יותר וקל יותר למעקב מיישור חיצוני. הוא כמובן גם יקר יותר – אך התוצאות מצוינות.

יישור שיניים בראשון לציון

This entry was posted in שיניים. Bookmark the permalink.