יס שירות לקוחות

שירות הלוויין ששינה את פני הטלוויזיה בישראל

הוותיקים מבין קוראי שורות אלה זוכרים את הפרסומות שהציפו את מסכי הטלוויזיה לקראת סוף האלף הקודם – "יס, הטלוויזיה בלוויין – בקרוב". יותר מארבע עשרה שנים עברו מאז, וחברת יס – למעשה מותג החברה של די.בי.אס שירותי לוויין – שינתה את פני הטלוויזיה מבחינת תוכן ואיכות המוצר. עד שנת 2000, הטלוויזיה בישראל נשענה על חברות הכבלים בלבד – שהתאחדו בשנת 2003 לחברת הוט. בשנת 2000 עלתה יס כאלטרנטיבה – ששברה את מונופול הכבלים וחולשת כיום על חלק ניכר ממכשירי הטלוויזיה בארץ. השידורים של יס מתאפיינים בשילוב של סדרות איכות מחו"ל (לדוגמה, ערוץ yes oh המשדר את תכניות ערוץ האיכות HBO), תכניות מקור, סרטים ותכני הערוצים המסחריים. כיום, חברת yes היא חלק מתאגיד רחב יותר – הכולל גם את חברות בזק ופלאפון.

מספר הטלפון ומוקד שירות הלקוחות

כחברה גדולה, החולשת על חלק ניכר ממנויי הטלוויזיה בישראל, ניצב בפני יס אתגר בכל הנוגע לשירות הלקוחות שלה. לחברת יס שירות לקוחות יעיל, מקצועי וזמין עבור מיליוני לקוחותיה. מוקד שירות לקוחות כזה, שפעיל בימים א'-ה' בשעות 08:00-20:00 וביום ו' בשעות 08:00-14:00, נמצא במספר 1900-72-0625 (שלוחה 32). כמו כן, קיים מוקד תמיכה טכנית הפתוח 24/7 לכל תקלה אפשרית.

כיצד ניתן לקבל מחברת יס שירות לקוחות איכותי ככל הניתן?

דרך מצוינת אחת לקבל שירות לקוחות איכותי מחברה בגודל של יס היא לנסות לעקוף את ההמתנה הטלפונית, ולקבל שירות בדרכים אלטרנטיביות – האינטרנט, לדוגמה. אתר האינטרנט של יס, ואפילו דף הפייסבוק שלה – מהווים ערוצי פנייה לחברה, שלעתים הם יעילים עוד יותר מהמענה הטלפוני. ללקוחות החברה מומלץ להירשם לשירות אונליין, שמאפשר לבצע מספר פעולות רב בניהול החשבון שלכם דרך אתר האינטרנט המאובטח של החברה.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.